Pentru anul 2017, cifra de afaceri propusa de Accent Travel & Events este de 20 de milioane de euro. Lucian Boronea, general manager al agentiei de turism, crede ca si piata de turism, asemeni tuturor celorlalte, se afla intr-o continua transformare si evolutie, datorita digitalizarii.
Pe piata romaneasca inca din anul 1999, Accent Travel se concentreaza in primul rand pe travel business; insa incepand cu 2013, clientii directi si agentiile revanzatoare constituie doua noi directii de business pentru echipa lui Lucian. Tot in 2014, piata a facut in asa fel incat o decizie a fost necesara: online sau offline? Raspunsul agentiei a fost "ambele", dar cu accent evident pe primul mediu.
Astazi, agentia detine traveo.ro, care este dedicat B2C si care a presupus "investitii masive in tehnologie pentru a deservi clientii directi", dar si un sediu in centrul Bucurestiului. Cat priveste planurile imediat urmatoare ale afacerii, Lucian Boronea spune ca sunt destul de clare:
In urmatoarele 6 luni ne vom concentra pe dezvoltari in partea de front end. Noul site va ingloba toate diviziile de business si acesta reprezinta proiectul principal pentru echipa de marketing.
Rolul agentiilor de turism, in 2017
Este adevarat ca piata de travel a inregistrat in ultimii ani schimbari profunde.
S-au dezvoltat travel marketplaces, platforme ce integreaza companii aeriene, agentii de turism, transportatori, alti furnizori de servicii turistice conexe. Se pune accent pe tehnologie inovatoare, care vizeaza in primul rand integrari complexe, dar si experienta de utilizare facila pentru end user.
De fapt, cred ca piata de turism se schimba in masura in care toate pietele se schimba si se dezvolta in era digitala.
Pe langa Booking.com si cresterea pe care o inregistreaza vanzarile companiilor low cost, serviciile de social sharing precum Airbnb (cazare), Uber (ride sharing) cresc in popularitate. Insa aceste transformari si digitalizarea pietei de turism la nivel global nu reprezinta o amenintare pentru agentiile de turism, ci din contra, o oportunitate.
Modelul agentiei de turism clasice rezista si va rezista in continuare.
Servicii
De 18 ani agentia Accent Travel & Events este specializata in business travel, adica furnizam orice tip de serviciu turistic pentru companii romanesti sau internationale. In ultimii 4 ani insa am dezvoltat inca 2 linii de business catre clienti directi si agentii revanzatoare. De asemenea, in ultimul an ne-am consolidate pozitia de tour operator pentru vacante in Romania.
Anul in curs
Pentru 2017 cifra catre care tindem conform business plan-ului este de 20 milioane euro.
Investitiile masive se vor indrepta in continuare in tehnologie, in tool-uri si integrari noi care se reflecta in garantia celui mai mic pret, navigare facila, cautari rapide si complexe.
Offline + online
Noi ne-am indreptat catre vanzarile online in 2014, in momentul lansarii site-ului traveo.ro dedicat B2C. Pentru sustinerea proiectului am deschis si o agentie moderna in centrul Bucurestiului, pe Bulevardul Nicolae Balcescu numarul 35, la sfarsitul anului 2016.
Iar acum ne dorim sa aducem traveo.ro sub umbrela Accent Travel & Events pentru a nu confuziona clientii.
Iar daca ar fi sa vorbim despre probleme, aceasta ar fi una dintre ele: faptul ca userii nu au inteles exact ca brandul traveo.ro este divizia B2C a Accent Travel & Events.
Comunicarea
Comunicarea este diferita pentru fiecare linie de business. Pentru clientii corporate folosim email marketing si evenimente dedicate in care ne prezentam oferta si beneficiile. Catre B2B (agentii revanzatoare) folosim desigur email marketing, targuri de turism dedicate, iar pentru clientii directi folosim canale diferite, de la email marketing la campanii online targetate.
Insa in urmatoarele 6 luni ne vom concentra pe dezvoltari in partea de front end. Noul site va ingloba toate diviziile de business si acesta reprezinta proiectul principal pentru echipa de marketing.
Cel mai ambitios proiect de pana acum
Lansarea platformei online de rezervari turistice Traveo. Aici s-au facut investitii masive in tehnologie pentru a deservi clientii directi.
Platforma ofera utilizatorilor solutia completa de rezervare pentru orice calatorie - avion, hotel, pachete tematice sau city break-uri. Trei dintre inovatiile pe care le-a adus Traveo pe piata din Romania sunt functionalitatile: Get Away, Weekend Search si Activity Search.

























