Chizza, cel mai nou produs de la KFC, aduce împreună pieptul de pui delicios şi toppingul de pizza

Chizza, cel mai nou produs de la KFC, aduce împreună pieptul de pui delicios şi toppingul de pizza

KFC, cel mai popular lanț de restaurante din lume specializat în produse din pui, a lansat, în această lună, CHIZZA, o combinație inedită de piept de pui și topping de pizza.

Noua CHIZZA este disponibilă în două variante, CHIZZA Zinger (varianta picantă) și CHIZZA Fillet (varianta nepicantă). Cele două bucăți delicioase de piept de pui peste care este adăugat sos de roșii, Mozzarella și legume proaspete (ardei, roșii, ceapă) vor încânta fanii KFC și îi vor face să revină în restaurante pentru gustul inconfundabil. Produsul este disponibil și în varianta meniu, cu băutură răcoritoare și cartofi prăjiţi.

"La KFC creăm mereu produse inovatoare pentru consumatorii noştri, iar CHIZZA este unul dintre ele. Ne dorim ca cei care aleg CHIZZA să simtă cu adevărat că încearcă ceva nou şi surprinzător, având la bază deliciosul pui de la KFC. Mai mult, produsul a generat reacții pozitive și pe plan internațional, de aceea, credem că sortimentele CHIZZA Zinger și CHIZZA Fillet se vor număra și printre opțiunile favorite ale fanilor KFC din România", declară Monica Eftimie (Chief Marketing Officer KFC România).

CHIZZA vine într-un ambalaj complet nou, în formă de cutie de pizza. Produsul este disponibil în perioada 7 iulie – 31 august 2017, în toate restaurantele KFC din România.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related