Esmara by Heidi Klum #LETSWOW – Lidl și Heidi Klum colaborează în premieră mondială

Esmara by Heidi Klum #LETSWOW – Lidl și Heidi Klum colaborează în premieră mondială

„Heidi & The City” este tema primei colecții comune Heidi Klum și Lidl. Colecția va fi prezentată publicului pe 7 septembrie 2017, în premieră mondială, în timpul New York Fashion Week. Atât pentru Heidi Klum, cât și pentru Lidl, este un debut la un eveniment de modă de talie internațională. Pe 18 septembrie 2017 se va da startul vânzărilor pentru colecția „Esmara by Heidi Klum” la nivel internațional.

 

#LETSWOW New York

Pe 7 septembrie, Heidi Klum și Lidl dezvăluie, la New York, secretul din jurul campaniei #LETSWOW, începută în luna august și desfășurată simultan în 28 de țări.

Lidl, până acum, nu a avut nicio legătură cu moda. Având-o pe Heidi Klum alături de noi ca sursă de inspirație creativă, dar și ca designer de succes, ne-am propus să schimbăm acest lucru. #LETSWOW ne surprinde și aduce distracție în modă – așa cum ne dorim să facă și Lidl în lumea modei.”, a declarat Marco Giudici (Director Național de Achiziții și Marketing Lidl România).

Metropola, în care se nasc și se dezvoltă trendurile, este mai mult decât un simplu loc  de prezentare a colecției „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City”. Sursa de inspirație pentru Heidi - un simbol al modei, a fost chiar New York, orașul ei preferat.

 

O colecție versatilă asemeni lui Heidi Klum

Rezultatul este unul spectaculos. Sălbatică, asemeni orașului New York, și colorată precum Heidi Klum, această colecție oferă un aspect urban cu efect wow: sacouri Leo și topuri delicate, jachete Bomber și Super Skinny Jeans, dantele rafinate și jachete din piele în stil rock, nuanțe de albastru strălucitor sau cognac cald. Fiecare piesă vestimentară ne convinge prin calitatea foarte bună la un preț specific magazinelor Lidl, începând de la 34.99 de lei, până la 139 de lei. Excepție va face jacheta din piele naturală, al cărei preț va fi de aproximativ 290 de lei.

„Am vrut să creez o colecție care să aibă efect wow, să fie ușor de combinat și care să ajute orice femeie să arate foarte bine – toate acestea la un preț imbatabil!”, a declarat Heidi Klum.

 

18 septembrie, data de la care colecția va fi disponibilă în magazine

Vânzările încep pe data de 18 septembrie în toate magazinele Lidl din România. Pe lângă articolele vestimentare, disponibile în mărimile 34-44, colecția cuprinde accesorii și încălțăminte, cu mărimi cuprinse între 37 și 41. Pe plan internațional, aceasta va fi lansată în 28 țări, în peste 10.000 filiale Lidl.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related