Brutăriile Paul relansează „Tartelettes Festival” și includ în meniu noi sortimente de sezon

Brutăriile Paul relansează „Tartelettes Festival” și includ în meniu noi sortimente de sezon

Pentru al treilea an consecutiv, brutăriile Paul relansează Festivalul Tartelor, campania care aduce clienților, la început de toamnă, o gamă extinsă de tarte cu arome noi și fructe de sezon. Sortimentelor clasice de tarte cu căpșuni și zmeură li se adaugă șase rețete noi, în ediție limitată. Până la mijlocul lunii octombrie, iubitorii de dulce vor putea savura în brutării tarte cu ciocolată, pere, lămâie, zmeură și fistic, multifruits și caramel. Toată gama va fi disponibilă în produsele cu denumirea Tartelette. 

"Chiar dacă vara este la final, aceasta continuă în brutăriile Paul. Ne dorim ca toți cei care ne trec pragul să se poată bucura de cele mai savuroase tarte, într-un adevărat “festival” al deserturilor. An de an întâmpinăm clienții cu noi sortimente, diversificând constant gama de tarte, atât de îndrăgită de către aceștia", declară Monica Eftimie (Chief Marketing Officer, Paul România).

Clienţii care achiziţionează în perioada campaniei două Tartelettes primesc una din partea casei. Colecţia de tarte este disponibilă în toate brutăriile Paul, inclusiv cele de tip chariot.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related