Profilul bucureștenilor care plănuiesc să-și cumpere locuință în curând

Profilul bucureștenilor care plănuiesc să-și cumpere locuință în curând

Profilul bucureșteanului care vrea să-și cumpere o locuință în următoarele 12 luni are umătoarele caracteristice: femeie, tânără, căsătorită și cu un venit peste 4500 lei, se arată într-un studiu comandat de Storia.ro pentru târgul Imobiliarium din 13-15 octombrie, la Băneasa Shopping City.

Puțin peste jumătate, 50,83%, dintre cei 5.617 de respondenți ai studiului au declarat că intenționează să achiziționeze un cămin într-un an, iar 75,31% vor apartament și doar 24.69% se gândesc ca locuința proprie să fie o casă.

În privința vârstei, segmentul cel mai numeros, de 39,79%, se găsește în intervalul 25-34 de ani, iar peste jumătate dintre respondenți sunt femei, 55,41%.

Statusul marital al respondenților arată că: 43,36% - sunt căsătoriți;  24,73% - sunt singuri; 20,91%- sunt într-o relație.  Veniturile lunare sunt peste 4500 lei pentru 25,01% dintre respondenți, între 2.500-3.000 lei pentru 13,31%, urmate de 3.000-3.500 lei pentru 9,39%.

În ceea ce privește bugetul pe care vor să-l aloce cumpărării locuinței, trei intervale au rezultate foarte apropiate.

  • Buget între 50.001 si 70.000 euro = 24.73%
  • Buget între 30.001 și 50.000 euro = 24.06%
  • Buget până în 30.000 euro = 24.83%

Chiar dacă procentul este mic, numărul bucureștenilor care vor să-și cumpere case de lux este relevant.

  • Buget între 70.001 si 100.000 euro = 14.40%
  • Buget între 100.001 și 150.000 euro = 6,55%
  • Buget peste 150.000 euro = 5,43%

Studiul a fost realizat în perioada 1-13 septembrie de către firma Omniconvert, la comanda Storia (platforma de anunțuri imobiliare OLX), partener principal al târgului de locuințe Imobiliarium.

 

Rezultatele studiului sunt foarte apropiate de informațiile completate de vizitatorii Imobiliarium la ediția din primăvară, ceea ce confirmă că târgul răspunde cerințelor pieței. Confirmarea că suntem veriga dintre cererea actuală și ofertă ne dă un imbold puternic să continuăm pe drumul început. Pentru ediția din toamnă, 60% dintre locuințele prezente la eveniment,  pot fi achiziționate cu bugete de până la 80.000 euro, iar 40% au un preț care depășește acest prag. Se poate observa o ușoară creștere a prețului comparativ cu ediția din primavară”, a declarat Adrian Stănescu, project manager Imobiliarium.

 

Între 13-15 octombrie, pe o suprafață de 3000 mp, în parcarea centrală de la Băneasa Shopping City, expoziția tehnologizată de real-estate aduce peste 10.000 de locuințe de la 84 de expozanți.

Cei peste 7.000 de vizitatori așteptați vor avea și în ediția a doua posibilitatea de a viziona case și apartamente din ofertele tuturor expozanților cu ajutorul ochelarilor de Realitate Virtuală (VR).

 

Bucureștenii sunt foarte atenți în tot procesul de achiziție a unei locuințe: de la căutarea propriu-zisă care se poate întinde pe o platformă de anunțuri pe o perioadă de câteva luni, până la documentarea la fața locului alături de un evaluator sau un arhitect. Tocmai de aceea, vedem și o calitate din ce in ce mai mare a ofertelor imobiliare, respectiv a modului prin care dezvoltatorii imobiliari aleg să le prezinte - de la fotografii de calitate și video-uri adăugate în paginile de anunțuri, până la tururi virtuale realizate prin tehnologia VR, cum se întâmplă la Imobiliarium”, a declarat Gabriel Grecu, Sales Manager Storia.ro.

 

Imobiliarium este un eveniment marca Universum Events.

Partener principal Storia.ro.

Partener media principal:  Kiss FM

Parteneri media: ziare.com, business24.ro, Bursa Construcțiilor, comunicatedepresa.ro   

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


UNIVERSUM Events

UNIVERSUM Events este unul dintre cei mai mari organizatori de evenimente din Romania. Experienta de peste 10 in organizarea de evenimente complexe, compania este construita in jurul conceptului de "arhitectura de... vezi detalii »

Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related