Noul site AFI Cotroceni - o experiență online completă pentru clienți

Noul site AFI Cotroceni - o experiență online completă pentru clienți

AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, anunță lansarea unui nou site creat să ofere o experiență online completă, indiferent de dispozitivul de pe care este accesat. Noile funcționalități fac navigarea extrem de ușoară și le dau posibilitatea clienților să fie la curent cu noutățile, dar si cu cele mai recente promoții ale brandurilor preferate.

Noul site este construit pe ideea de a explora online universul AFI Cotroceni, de a descoperi cele mai noi informații privind centrul comercial și brandurile partenere, dar și evenimentele care au loc în mod curent.

Cele mai importante funcționalități ale site-ului sunt search-ul predictibil (prin care găsești cu usurință informațiile dorite), tab-urile speciale (afli rapid noutăți despre brandurile preferate, descoperi recomandările de distracție sau faci un tur virtual al centrului comercial), harta interactivă (te ajută să găsești imediat magazinul dorit) și street view (explorezi orice colț din AFI Cotroceni).

La acestea se adaugă și meniul intuitiv, care cuprinde mai multe secțiuni: Evenimente (poți descoperi evenimentele din centrul comercial și poți salva datele în Google Calendar), Shopping, Food & Drinks, Distracție, Servicii (găsești brandurile preferate și îți pot structura ușor, prin tab switch, informațiile de care ai nevoie), VIP Club (descoperi avantajele de a fi într-un club exclusivist), informații despre Gift Card (pentru momentele în care vrei să-i surprinzi pe cei dragi) și Feedback (poți lăsa impresiile și recomandările privind experiența în centrul comercial sau pe noul site).

 

„Suntem foarte încântați că putem veni în întâmpinarea nevoilor clienților noștri cu un nou site, care se remarcă prin designul responsive, este ușor de folosit pe orice dispozitiv, și este creat în ton cu cele mai noi standarde. De acum, clienții noștri se pot bucura de o experiență de cinci stele și în online, așa cum i-am obișnuit deja în centrul comercial. Cei care își fac cumpărăturile la noi știu că punem mare preț pe calitate și servicii premium și îi asigurăm că răspundem acelorași exigențe și pe noul site, unde le oferim informații, interactivitate, dinamism, simplitate și ușurință de navigare”, a declarat Iulia Borșan, Corporate Marketing Manager, AFI EUROPE.

 

Noul site va fi actualizat constant, pentru a fi în permanență la înălțimea așteptărilor clienților, care se vor bucura de și mai multă interactivitate și de noi funcționalități care vor crea instant legături între utilizatori și produsele preferate, transformând orice accesare într-o experiență multimedia memorabilă.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related