AFI Europe investește suplimentar în noi măsuri de siguranță

AFI Europe investește suplimentar în noi măsuri de siguranță

AFI Europe continuă seria de inițiative strategice pentru atenuarea efectelor pandemiei asupra industriei din care face parte. Ca urmare a contextului actual care impune una dintre cele mai mari creșteri ale investițiilor, AFI Europe implementează un sistem inovator de purificare a aerului care vizează pregătirea clădirilor pentru situații imprevizibile.

 

“Calitatea și siguranța au fost întotdeauna prioritățile noastre și s-au reflectat în toate produsele și serviciile oferite chiriașilor noștri. Ne menținem angajamentul de a le oferi un mediu sigur, protejat și modern chiriașilor, vizitatorilor, clienților si partenerilor de business. Astfel, am luat decizia fermă de a investi într-un nou sistem de purificare a aerului, fără ozon, care îmbunătățește calitatea aerului și protejează împotriva virusurilor și bacteriilor, în toate spațiile publice, inclusiv în lifturi”, a declarat Doron Klein, CEO AFI Europe Romania si Republica Ceha.

 

Cele trei centre comerciale – AFI Cotroceni, AFI Ploiești și AFI Brașov – parte din grupul AFI Europe continuă și în acest an aplicarea unor măsuri suplimentare pentru desfășurarea activității în condiții de siguranță.

Astfel, AFI Europe a implementat luna aceasta în cele trei centre comerciale cea mai performantă tehnologie pentru îmbunătățirea calității aerului în clădiri prin instalarea unui filtru de aer de tip GPS (Global Plasma Solutions), care utilizează tehnologia NPBI (NeedlePoint Bi-Polar Ionization).

Folosirea noului sistem în cele trei centre comerciale are numeroase beneficii, printre cele mai importante fiind sporirea siguranței pentru toți vizitatorii, angajații și chiriașii, reducând cu peste 90% riscul de infectare cu virusuri, precum si utilizarea unei tehnologii prietenoase cu mediul, definind un pilon de referință pentru cum ar trebui să procedeze clădirile comerciale.

Echipa AFI Europe are convingerea că în contextul pandemiei Covid-19, mall-urile au nevoie de măsuri complete și complexe care să prioritizeze siguranța vizitatorilor, angajaților și a chiriașilor.

„Am răspuns prompt măsurilor impuse de autorități, am fost în dialog constant cu acestea încă de la debutul crizei sanitare și continuăm să fim. Prioritatea noastră este sănătatea tuturor părților implicate. Cu scopul de a crea un spațiu si mai sigur pentru cei care cumpără sau lucrează în magazinele centrelor comerciale, AFI Europe continuă să investească și în 2021 în această direcție, iar dotarea celor trei centre comerciale cu sisteme a implicat investiții în valoare totală 650.000 EURO”, a declarat Sorin Scintei, General Manager AFI Cotroceni.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related