Consultații și detartraje gratuite în peste 40 de clinici stomatologice în luna Oral-B

Consultații și detartraje gratuite în peste 40 de clinici stomatologice în luna Oral-B

În perioada 1-31 octombrie 2017, Oral-B, lider mondial pe piața produselor de igienă orală, parte din portofoliul P&G, în parteneriat cu Uniunea Națională a Asociațiilor Stomatologice, dau startul campanei naționale de promovare a igienei orale, “Luna zâmbetului sănătos Oral-B”. Vor fi oferite consultații și detartraje gratuite în clinici stomatologice partenere din 40 de județe din țară cu scopul de a crește gradul de conștientizare a importanței igienei orale în rândul populației.

Potrivit unui studiu recent, realizat cu ajutorul a 600 de respondenți din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 18 și 60 de ani, cei mai mulți români nu acordă importanța cuvenită sănătății orale în comparație cu alte afecțiuni și evită verificările dentare. De asemenea, cei mai mulți dintre ei ajung la dentist prea târziu. Pornind de la această statistică, Oral-B își propune să ofere informații utile despre obiceiurile bune de îngrijirea orală pe platforma dedicată acestui program- lunaoralb.ro, împreună cu detartraje și consultații gratuite.

Pentru a putea beneficia de aceste servicii participanții trebuie să acceseze platforma lunaoralb.ro, unde vor primi un cod pe care ulterior îl vor folosi în clinicile partenere.  

 

"Ne bucură să vedem că un brand global precum Oral-B se implică în promovarea igienei orale în țara noastră. Îi invităm pe români să se înscrie în program și îi așteptăm în clinicile stomatologice partenere ", a declarat Prof. Dr. Rodica Luca, președintele Uniunii Naționale a Asociațiilor Stomatologice.

 

"Prin această campanie dorim să atragem atenția asupra importanței sănătății orale și să contribuim astfel la îmbunătățirea vieții românilor. Împreună cu partenerul nostru de încredere, Uniunea Națională a Asociațiilor Stomatologice, ne propunem să ajungem la cât mai mulți oameni și să continuăm să protejăm zâmbetele frumoase și sănătoase ale românilor.” a declarat Irina Ioniță, Brand Manager Oral Care SEE în cadrul Procter & Gamble.

 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related