Fabio Pizza, noul partener hipMenu

Fabio Pizza, noul partener hipMenu

Fabio Pizza se alătură platformei hipMenu. Lanțul de pizzerii din București intră în parteneriat cu platforma de livrare prin integrarea soft-ului propriu de comenzi.

„Echipele tehnice Fabio și hipMenu au colaborat pentru a integra platformele online astfel încât comenzile de pe hipMenu ajung direct în bucătăria Fabio, fără a implica personalul de client service. Asta a însemnat o investiție majoră de ambele părți. Fabio vede o oportunitate de creștere în sectorul livrărilor de mâncare către clienți corporate și, în acest sens, vede în hipMenu un partener strategic. Pentru hipMenu, care dorește să se concentreze pe branduri de restaurante care livrează în mod constant produse de calitate clienților corporate, Fabio este un partener exemplar”, spune Ciprian Costa, Administratorul hipMenu.

 

Aplicația hipMenu este 100% dezvoltată în România și a luat naștere firesc. Echipa de programatori care a dezvoltat aplicația lucra acum 5 ani la un soft de time management și comanda foarte des mâncare la birou. Fiecare din ei a testat toate metodele, de la telefon la platforme online, dar toate aveau neajunsuri. Asa cum fac aproape toți programatorii, au început să listeze funcțiile platformei perfecte (pentru ei). Adică s-au gândit ce bine ar fi dacă nu ar mai exista un coleg care să centralizeze comanda, ci fiecare și-ar pune ce vrea în coșul comun și ar plăti individual online.

Ce bine ar fi dacă mâncarea ar veni etichetată, dacă meniul ar fi disponibil în mai multe limbi, să nu mai aibă nevoie de ajutor străinii din birou. Și, nu în ultimul rând, ce bine ar fi ca meniul să aibă poze. Poze mari, calitative și fidele cu realitatea. Zis și făcut. Ciprian s-a desprins pentru scurt timp de proiectul la care lucra și a creat baza a ceea ce avea să devină hipMenu. Aplicația actuală este rezultatul a 4 ani de muncă, peste 500.000 de linii de cod și o investiție de 2 milioane de euro din partea unui investitor cu experiență din Silicon Valley.

 

„Anul trecut am adus restaurantelor partenere peste 5 milioane de euro în plus, cu o creștere de 55% față de 2015. Pe primul semestru al anului 2017 creșterea a trecut de 60% față de aceeași perioadă a anului 2016”, spune Ciprian Costa.

 

Serviciul hipMenu este disponibil în București, dar și în țară, în Cluj-Napoca, Timișoara și Oradea. Ceea ce diferențiază această platformă este experiența oferită utilizatorilor, confirmată de aceștia prin review-urile de 5 stele, traducerea meniurilor în 15 limbi - sunt singurii care oferă această facilitate și „comanda de grup”.

De altfel, prima funcție majoră introdusă de hipMenu a fost „comanda de grup”, care a primit pe parcurs mai multe îmbunătățiri, cum ar fi etichetarea produselor. Au urmat apoi plata prin card și funcția de împărțire a notei de plată între utilizatori în mod automat. 

„Anul trecut am adus volumul cel mai mare de comenzi pentru restaurantele partenere dintre toate platformele din România. Nu sunt suficiente o interfață frumoasă și funcționalități utile. Depindem de restaurantele partenere. Așa că avem grijă să ne alegem parteneri serioși, care mențin calitatea produselor la același standard mereu, care livrează repede și cu puține greșeli.  Iar când apar greșeli, lucrăm împreună cu restaurantele să ne revanșăm față de utilizator”, spune Ciprian Costa.

 

Un astfel de partener este Fabio Pizza, un lanț de pizzerii cu care mulți jucători din piață și-ar dori să se asocieze. Fabio a văzut o oportunitate de creștere pe sectorul comenzilor corporate prin integrarea cu hipMenu și, în special, prin accesarea celor care folosesc „comanda de grup”, cu toate beneficiile ei (fiecare comandă ce vrea, fiecare plătește online, se generează automat o etichetă pentru fiecare utilizator).

Ceea ce se traduce și prin scăderea costurilor operaționale (e mai eficient și mai ieftin să livrezi 10 pizza într-un singur loc decât 10 pizza în 5 locuri). Dar și prin mai mult timp și o mai bună organizare în bucătărie. Pentru că utilizatorii care folosesc comanda de grup plasează comenzile înainte de prânz (de obicei între 9 și 12). În plus, cu ajutorul etichetelor, se reduce eroarea umană. Un alt avantaj ar fi comenzile medii mai mari – un grup comandă mai multă mâncare. 

„Toate acestea se traduc într-un plus de profesionalism în fața clientului, ceea ce nu face decât să-l țină aproape. Scopul oricărui restaurant, de altfel”, spune Ciprian Costa.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related