PPD România, lider pe piața de distribuție a băuturilor alcoolice premium importate, aniversează evoluția primilor 10 ani pe piața locală

PPD România, lider pe piața de distribuție a băuturilor alcoolice premium importate, aniversează evoluția primilor 10 ani pe piața locală

PPD România, parte a Photos Photiades Group și partener strategic al unora dintre cei mai mari producători de băuturi la nivel global, precum DIAGEO, Gruppo Campari, San Pellegrino și Jose Cuervo, aniversează 10 ani de prezență pe piața din România și dezvoltă planuri ambițioase pentru următorii ani.

Împreună cu partenerii săi la nivel global și local, PPD Romania a construit un portofoliu impresionant de băuturi premium și super premium. Printre acestea se numără mărci precum Johnnie Walker, J&B, Smirnoff, Captain Morgan, Sheridans, Jose Cuervo, Campari, Aperol, Acqua Panna, San Pellegrino și propriul său brand de vodcă, Tazovsky. Cu un volum care a crescut de 10 ori în ultimul deceniu, PPD România a atins poziția de lider pe piața distribuției de băuturi alcoolice premium.

Primii 10 ani de prezență pe piața din România au fost marcați de o gală aniversară, ce a adus împreună la Muzeul Național de Artă al României invitați de onoare, reprezentanți ai autorităților locale, parteneri strategici la nivel global, vedete și influenceri – toți cei care au contribuit, de-a lungul timpului, la povestea din spatele brandului. În cadrul evenimentului a fost organizată și o Galerie Experimentală unde vizitatorii au putut degusta unele dintre cele mai rafinate băuturi premium și super premium, alături de preparatele care le pun cel mai bine în valoare.

 

Alexis Photiades, Managing Director Photos Photiades Group, a declarat: „Suntem extrem de mândri de evoluția PPD România, nu doar datorită creșterii sale impresionante, ci și pentru rolul strategic pe care l-a jucat în extinderea noastră către Europa Centrală și de Est. În România, avem o echipă stabilă, care împărtășește valorile Grupului și reflectă cu succes imaginea noastră la nivelul industriei locale. De-a lungul acestui prim deceniu, PPD Romania a înregistrat o creștere susținută, devenind, astfel, lider pe segmentul băuturilor premium importate și asumându-și un angajament pe termen lung față de piața din România”.

 

Nikitas Aspiotis, General Manager PPD România, a adăugat: „PPD România a lucrat susținut pentru a atinge și a-și consolida poziția de lider de piață, aducând branduri cunoscute și apreciate de consumatorii români, precum J&B, Johnnie Walker, Aperol, Campari, San Pellegrino și multe altele. Privim cu încredere către viitor și avem convingerea că ne vom menține poziția de lider pe piața din România, într-un mediu extrem de dinamic și de competitiv. Odată cu aniversarea primilor 10 ani de evoluție pe piața din România, aș vrea să le mulțumesc partenerilor noștri globali pentru încrederea pe care ne-au acordat-o înca de la începutul colaborării, dar mai ales pentru că ne sunt în continuare alături în această călătorie”.

 

Responsabilitate socială

PPD se implică activ în campanii de responsabilitate socială nu doar în România, ci în toate țările în care operează, cele mai puternice proiecte vizând consumul responsabil de alcool. În România, alături de DIAGEO, PPD Romania a reușit să strângă peste 10.000 de semnături, reprezentând angajamentul consumului responsabil și a adus subiectul în atenția presei lansând campania Join the Pact, al cărei ambasador a fost pilotul de Formula 1 Mika Hakkinen.  

 

Echipa cu cea mai rapidă creștere în industria băuturilor alcoolice

Echipa PPD Romania este în prezent formată din 80 de specialiști, având planuri ambițioase de extindere în următorii ani. Având la bază convingerea că oamenii sunt cel mai important factor în creșterea unei afaceri, compania investește susținut în programe de formare și dezvoltare prin propria Academie. Mai mult decât atât, PPD România se implică activ în susținerea și dezvoltarea viitorilor specialiști printr-o serie de parteneriate strategice cu universități și asociații studențești de profil.

 

Campanii premiate

De-a lungul timpului, PPD Romania a implementat numeroase campanii pentru branduri importante din portofoliul său, care au primit recunoaștere pe plan local și internațional pentru eficiență și creativitate: J&B Blending Spirits – Grand Prix Effies 2017; premiul pentru Sales Capability la conferinta anuală DIAGEO European Partners în 2017, premiul pentru cea mai bună execuție pentru Aperol la Electric Castle în 2016; premiul pentru cea mai bună execuție premium pentru campania J&B Blending Spirits în 2016; premiul Forbes Top 100 cool brands pentru Aperol, acesta fiind pe primul loc în categoria Spirit Brands in 2015.

 

Experiența în industria băuturilor alcoolice

PPD România este parte a Photos Photiades Group, companie fondată în urmă cu peste 75 de ani, cu o experiență extinsă în producția, vânzarea și distribuția unor mărci cunoscute de băuturi alcoolice și non-alcoolice și cu operațiuni în sectorul imobiliar și al asigurărilor.

Cu o cifră de afaceri anuală de 340 de milioane de Euro și peste 1.100 de angajați, Photos Photiades Distributors (PPD) desfășoară activități în România, Croația, Cipru și Slovenia. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related