Black Friday 2017: EuroGsm anunță reduceri de până la 80% la sute de produse

Black Friday 2017: EuroGsm anunță reduceri de până la 80% la sute de produse
  • Reduceri de până la 80% la telefoane, tablete, gadget-uri și accesorii în shop-ul online și în magazinele EuroGsm, în perioada 17 – 26 noiembrie;
  • Oferta de Black Friday va cuprinde peste 100 de tipuri de telefoane la liber care, în premieră anul acesta, se pot rezerva online și ridica offline, din magazin;
  • Reducerile sunt consistente datorită parteneriatelor  pe care le are compania, iar suma economisită de client la un smartphone Huawei poate ajunge și la 900 de lei;
  • În premieră anul acesta, clienții din Cluj-Napoca își vor primi produsele comandate în aceeași zi.

Anul acesta, EuroGsm va desfășura campania de Black Friday în perioada 17 – 26 noiembrie, atât în online, cât și în rețeaua de magazine, la nivel național. Retailer-ul anunță cele mai mari reduceri din an, de până la 80%, la toate categoriile de produse – de la cele mai căutate telefoane și tablete, până la cele mai populare gadget-uri și accesorii. Se estimează o creștere de 35% a vânzărilor față de campania Black Friday de anul trecut.

Oferta de telefoane de Black Friday la EuroGsm include peste 100 de modele, fără abonament, la prețuri speciale. Printre produsele incluse în campanie se numără smartphone-uri de la 139,90 lei, tablete de la 329,9 lei, dar și smartphone-uri cu diagonala de 5 inch, ale căror prețuri vor începe de la 279,9 lei. În ceea ce privește accesoriile, acumulatorii externi vor avea prețuri începând de la 13,9 lei, căștile Bluetooth de la 24,9 lei, iar brățările fitness de la 29,9 lei.

Vedetele EuroGsm de Black Friday sunt smartphone-urile HTC 10 și HTC U11, Huawei P10 și P10 Plus, Samsung Galaxy S8 și S8 Plus. Experții EuroGsm recomandă produsele Huawei, al doilea brand pe piața românească după numărul produselor vândute, cu reduceri consistente și o varietate mare de produse.

Oferim beneficii adiționale clienților noștri fideli, păstrăm tradiția, și în acest sens, ei au acces cu o zi mai devreme la oferta noastră specială de Black Friday. Întărim experiența de omnichannel shopping prin care clienții se vor bucura de ofertele de Black Friday în ambele medii, online și offline, având și posibilitatea unui mix între cele două.

Ne referim aici la dezvoltarea unor servicii adiționale precum rezervarea produselor online și ridicarea acestora din magazin. La Cluj am introdus un alt avantaj special, de Black Friday produsele comandate se vor livra în aceeași zi. Aceste tipuri de servicii îmbunătățesc semnificativ experiența de cumpărare pentru clienții EuroGsm”, a declarat Zoltan Halmai, Director Comercial EuroGsm.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related