LIDL inaugurează cel de-al șaselea magazin din Timișoara

LIDL inaugurează cel de-al șaselea magazin din Timișoara

Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea unui magazin în Timișoara, în data de 7 decembrie. Noua unitate va fi situată pe Strada Simion Bărnuțiu, Nr. 28, iar, odată cu deschiderea sa, vor fi create aproximativ 30 de noi locuri de muncă.

Noul magazin Lidl din Timișoara a fost construit pentru a oferi o experiență de cumpărături îmbunătățită pentru clienți, un mediu de lucru care să răspundă și mai bine nevoilor angajaților, dar și pentru a fi sustenabil în ceea ce privește protecția mediului. Acesta este realizat conform celor mai noi standarde de sustenabilitate și eficiență energetică, iar în cadrul procesului de execuție au fost folosite soluții și tehnologii moderne.

Lidl optimizează în mod constant formatul de magazin, astfel că, în ultimul an și jumătate, aproape 200 de unități au fost modernizate, pentru a fi mai prietenoase cu mediul. Spre exemplu, în vederea economisirii de energie, cel de-al șaselea magazin Lidl din Timișoara are un sistem de iluminat cu LED, cu senzor de prezență. Totodată, unitatea este prevăzută cu un sistem de recuperare a căldurii, integrat în instalația de ventilație.

În același timp, noul magazin va fi echipat cu o stație de încărcare pentru automobile electrice, disponibilă pentru clienții săi. Alături de cel mai verde magazin Lidl din zona Aviației din București și de sediul logistic de la Lugoj, procesul de execuție a noului magazin se aliniază trendului de dezvoltare imobiliară durabilă, care se încadrează în standardele europene.

Magazinul va oferi clienților săi o suprafață de vânzare mai mare decât un magazin standard Lidl, de 1.694 m², și 124 de locuri de parcare. Totodată, din dorința de a le oferi angajaților un mediu de lucru optim, în noul magazin există o zonă de relaxare destinată acestora. Odată cu deschiderea magazinului din Timișoara vor fi create aproximativ 30 de noi locuri de muncă.

Orarul de funcționare a noii unități va fi următorul: între 7:30 și 22:00, de luni până sâmbătă, iar duminică, între 8:00 și 21:00.

Deschiderea noului magazin îi așteaptă pe clienți cu promoții și acțiuni speciale. Astfel, în ziua inaugurării vor fi reduceri de peste 20% la articole nealimentare, dar și la cele alimentare, precum mezeluri, lactate, dulciuri și altele.

 

Inaugurarea magazinului din Timișoara, județul Timiș, continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețeaua Lidl fiind produse în România.

Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în 27 de țări europene și având peste 140 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine. Cu mai mult de 215.000 de angajați, Lidl se numără printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related