[La raftul de lactate] Anca Stoica (Hochland România): ”Categoriile de bază rămân în continuare cașcavalul și telemeaua. Totodată, simțim o deschidere mai mare în ceea ce privește testarea produselor noi”

[La raftul de lactate] Anca Stoica (Hochland România): ”Categoriile de bază rămân în continuare cașcavalul și telemeaua. Totodată, simțim o deschidere mai mare în ceea ce privește testarea produselor noi”

Da, românilor le place cașcavalul și asta nu s-a schimbat, chiar dacă piața de lactate, ca toate celelalte, este în continuă metamorfoză. Românilor le mai plac și triunghiurile de brânză topită cu smântână, cel mai popular produs Hochland, spune Anca Stoica, Senior Brand Manager Hochland România. Am vrut să vedem: cum a evoluat piața de lactate din România, care sunt factorii care o influențează, cum s-au schimbat preferințele românilor, mesajul companiilor din acest domeniu și felul în care îl transmit publicului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related