Cinema City a pariat pe tehnologia 4DX şi a câştigat

Cinema City a pariat pe tehnologia 4DX şi a câştigat

Arome de cafea sau trandafiri, vânt puternic, fulgere intense, stropi de ploaie sau... ninsoare? Le găsiţi pe toate doar la Cinema City, în sălile 4DX. La jumătatea lunii martie, Cinema City a inaugurat în Iulius Mall din Cluj-Napoca cea de-a 5 sală 4DX din România şi prima din regiunea de nord-vest a ţării. Valoarea investiţiei în sala 4DX – care cuprinde 124 de locuri – este de aproximativ 850.000 de euro, fiind realizată de Cinema City România alături de compania IULIUS, dezvoltatorul centrului comercial.

 

Cinema City este cel mai mare operator de cinematografe din România, parte din Cineworld Group, devenit recent al doilea mare lanţ de cinematografe din lume, în urma extinderii în SUA, prin achiziţia Regal Entertainment Group de către Cineworld Group plc. Mooky Greidinger, CEO-ul Cineworld Group, face parte din a treia generaţie a unei familii care s-a lansat în afaceri în acest domeniu în 1930, când bunicul său a deschis primul cinema în Haifa, Israel. De peste 87 de ani, Cinema City urmăreşte neîncetat să ofere cea mai bună şi mai diversă experienţă cinematografică unui public cât mai larg.

"Mooky Greidinger a pariat pe tehnologia 4DX când mulţi alţi operatori de cinema erau sceptici şi o considerau o idee năstruşnică, atrăgătoare pentru public doar pe termen scurt. Însă remarcabilul lider vizionar al Cineworld a ştiut că va avea o poveste de succes. Astfel că a investit constant şi continuu în această tehnologie specială, deschizând prima sală 4DX din grup încă din 2012, urmată apoi de o creştere accelerată a numărului de săli 4DX. În plus, după lansarea în 2015 a primei săli 4DX din România, în mai puţin de 3 ani am ajuns la deschiderea celei de-a 5 săli din ţara noastră, parte din cele aproape 500 existente pe plan global", a declarat Ioana Ionescu (Marketing Manager, Cinema City România).

 

Cinema City a mizat întotdeauna pe cele mai importante trenduri cinematografice – precum IMAX, 4DX sau VIP –, încă din 2007, când a deschis primele cinematografe din România. Iar dacă acum zece ani a urmări un blockbuster în format 3D reprezenta cea mai atractivă şi mai nouă modalitate de vizionare a unui film, tendinţele în cinematografie s-au schimbat rapid în ultimii ani, spectatorii căutând în sala de cinema adrenalină şi producţii memorabile trăite din ce în ce mai intens, fapt ce a dus la apariţia unui format precum 4DX-ul – o experienţă pentru toate simţurile. De altfel, în toate ţările unde au fost deschise aceste săli în ultimii ani, într-un ritm alert, spectatorii au fost cuceriţi, 4DX-ul performând în mod susţinut şi aducând din ce în ce mai mulţi oameni la cinema.

 

"Am fost impresionaţi să fim primiţi cu atâta entuziasm la Cluj, odată cu lansarea celei mai noi săli 4DX din reţea, la Cinema City din Iulius Mall. A reprezentat o dovadă în plus că nu rămân fără ecou dedicarea brandului faţă de spectatori şi dorinţa de a oferi mereu inovaţii cinematografice şi experienţe memorabile. Iar pentru RAN Events este o bucurie că le suntem alături celor de la Cinema City încă din 2015, când am lansat tehnologia 4DX în România", a spus Patricia Mihail (PR Director RAN Events).

 

De altfel, pentru Cinema City, este important ca spectatorii să poată alege nu doar filmul pe care-l vor urmări, ci şi cum doresc să-l vizioneze la cinema, unde impactul exercitat de ecranul uriaş şi de sunetul intens asupra percepţiilor şi emoţiilor trăite de spectator în sală este incomparabil cu orice altă experienţă de vizionare a unui film. Pentru că doar într-un multiplex poţi alege fie o vizionare intensă în 4DX, fie un film urmărit pe ecranul curbat uriaş dintr-o sală IMAX sau o seară relaxantă la VIP.

 

"La Cinema City, magia marelui ecran este mai prezentă ca niciodată. Iar noile formate impresionante de cinema – precum IMAX, 4DX sau VIP –, nu au făcut decât să intensifice experienţa de vizionare a unui film", a spus Adriana Stanciu (PR Manager RAN Events).

 

La finalul lui 2017, compania a aniversat 10 ani şi 25 de multiplexuri în România, cu un total de aproape 41,000 de locuri în 231 de săli, printre care se numără şi 2 săli T IMAX, 5 săli 4DX şi 6 săli VIP. Mai mult, doar în ultimii 3 ani, investiţiile totale ale Cinema City, alături de dezvoltatorii centrelor comerciale, au atins un total de aproximativ 55 de milioane de euro.

Odată cu deschiderea de luna aceasta, în România există acum un adevărat lanţ de cinema 4DX, care cuprinde 5 săli 4DX (în Mega Mall Bucureşti, City Park Mall Constanţa, Shopping City Timişoara, Brăila Mall şi Iulius Mall din Cluj-Napoca), disponibile doar în reţeaua Cinema City. Aceste 5 săli reprezintă aproape 15% din totalul de 36 existente în întreaga reţea Cineworld din Europa şi Israel, care cuprinde 9 ţări.

Tehnologia 4DX reprezintă unul dintre cele mai revoluţionare formate de vizionare, fiind creată în 2009 de CJ 4DPLEX. Compania sud-coreeană a combinat tehnologia şi creativitatea pentru a le oferi spectatorilor o experienţă de cinema absolută, în care mişcările fluide sau dinamice ale scaunelor high-tech mobile se completează cu efectele de mediu, precum vântul, ploaia, ceaţa, fulgerele, bulele de săpun sau mirosul, disponibile atât pentru filmele 2D, cât şi pentru filmele 3D.

 

Echipele care au lucrat pentru acest proiect au fost formate din:

RAN Events: Raluca Zamfir (Managing Partner), Patricia Mihail (PR Director), Adriana Stanciu (PR Manager).

Cinema City România: Ioana Ionescu (Marketing Manager), Mălina Marinescu (Brand Manager), Georgiana Neţoi (VIP & Educational Coordinator), Adela Ghidoveanu (Marketing Executive).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related