Muzica lui Andrei Leonte se aude mai bine la Cinema City

Muzica lui Andrei Leonte se aude mai bine la Cinema City

Andrei Leonte a revenit cu o nouă piesă, lansând la Cinema City VIP din ParkLake videoclipul-scurtmetraj „Dragoste în haine de casă” – o piesă emoţionantă, care dezvăluie povestea de dragoste ce a inspirat trilogia muzicală începută în 2016. Piesa este compusă de Victor Răzvan Alstani, iar versurile sunt scrise, ca de obicei, de către Andrei Leonte, care a semnat şi scenariul clipului, regizat de Anthony Icuagu.

Producţia a fost construită ca un scurtmetraj – un film mut, în trei părţi, care ne prezintă povestea artistului folosind piesa ca pe o coloană sonoră, personajul lui Andrei fiind acum alături de femeia care l-a părăsit în prima parte, în „O nefericită şi un nebun”, şi care a inspirat povestea din partea a doua „Partea Rea (52)”, lansată anul trecut tot pe marele ecran de la Cinema City.

"Nu-mi vine să cred că am reuşit să îl lansăm, în sfârşit! Fiind ultima parte, am vrut să fac lucrurile ca la carte, fără abateri şi fără niciun fel de compromis. Dar a ieşit cum mi-am dorit, chiar pot spune asta cu mâna pe inimă. Iar faptul că am putut arăta videoclipul final la Cinema City a fost, pur şi simplu, cireaşa de pe tort. E un lucru foarte special să-ţi poţi vedea munca pe ecranul dintr-o sală de cinema, unde sunt urmărite şi cele mai mari poveşti pe care le are de spus omenirea. Este a doua lansare pe care o fac la Cinema City şi pot spune că mă simt ca acasă acolo”, a spus Andrei Leonte.

 

La evenimentul special de lansare a noului videoclip i-au fost alături Play Orchestra – alături de care Andrei Leonte a susţinut un scurt recital, chiar în sala de cinema –, dar şi Xonia, Liza Sabău (UTV), OliX (Kiss FM), Camelia Bălţoi (Digi 24), Laura Gruia, Loredana Cavasdan, Sasha Borona (Trupa Atelier), Ana Novic şi Robert Diaconeasa, precum şi familia, prieteni, jurnalişti, bloggeri, vloggeri şi fani. Invitaţii au putut socializa în spaţiul intim oferit de lobby-ul VIP, fiind apoi daţi pe spate (la propriu) de fotoliile confortabile din sala VIP, dar şi de toate trăirile şi sentimentele transmise prin intermediul noului clip – de la bucurii, certuri, plictiseală, banalităţi, până la zâmbete şi linişte.

 

"Timp de o seară, VIP-ul nostru de la Cinema City din ParkLake s-a transformat într-un mare living, unde Andrei Leonte şi-a chemat oamenii dragi să-i fie alături când îşi lansează cel mai recent videoclip. A fost minunat să vedem atât de mulţi oameni care au venit să-l susţină pe băiatul acesta absolut minunat, care merită minimum 1 milion de vizualizări pe zi pentru clipul său, la cât munceşte şi cu câtă generozitate îşi împarte talentul şi zâmbetul", a spus Ioana Ionescu (Marketing Manager Cinema City România).

 

Andrei Leonte – „Dragoste în haine de casă”:

 

"Lansarea la Cinema City a celei de-a treia părţi din seria de videoclipuri-scurtmetraj semnate de Andrei Leonte reprezintă o dovadă în plus că locul marilor iubiri e pe marele ecran. Sala de cinema e, cu siguranţă, păstrătoarea celor mai frumoase poveşti de dragoste, cu toate emoţiile, bucuriile şi tristeţile la care iau parte spectatorii. Iar Cinema City a demonstrat, încă o dată, că poate deveni cu uşurinţă (şi creativitate) un spaţiu de evenimente neconvenţional", a spus Patricia Mihail (PR Director RAN Events).

 

Echipele care au lucrat pentru acest proiect sunt formate din:

RAN Events: Raluca Zamfir (Managing Partner), Patricia Mihail (PR Director), Adriana Stanciu (PR Manager).

Cinema City România: Ioana Ionescu (Marketing Manager) şi Georgiana Neţoi (VIP & Educational Coordinator).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related