Supereroii te țin lipit de scaunul de cinema

Supereroii te țin lipit de scaunul de cinema

“Răzbunătorii: Războiul Infinitului” – filmul fenomen al momentului, povestea ce marchează 10 ani de Marvel – a înregistrat încasări record și în România, în weekendul de lansare: aproape 3,162,752 RON (peste 819,450 dolari) . Astfel, pelicula în care se reunesc toți super-eroii preferați pentru a lupta împotriva lui Thanos, a devenit și filmul cu cele mai mari încasări din 2018 în România, în weekendul de lansare și cea mai bună lansare Marvel.

 

Noul film din serie e clar un must see, in cele 3 ore fiind concentrate zece ani de bockbustere Marvel. Iata doar câteva motive de ce nu trebuie să ratezi această producție: trailerul a strâns în noua ore de la postarea pe contul de Facebook al Marvel Studios peste 37 de milioane de vizualizari, iar filmul ii reunește pe toți supereroii din producțiile cinematografice seriei Marvel. Deci Iron Man, Thor, Hulk sau Captain America, printre alții, alături de gardienii galaxiei (in frunte cu Chris Pratt si Zoe Saldana), îl vor infruntă pe temutul Thanos, interpretat de Josh Brolin.

La o așa mega producție Marvel care a presupus o enorma desfășurare de forțe, promovarea filmului in Romania nu a fost deloc simplă. Pop-quiz cu vedete si influențatori care au dat o „bătălie” pe viață și pe moarte despre universul Marvel, articole, stiri și interviuri, avanpremiera dedicată presei si influențatorilor, o apariție surpriza la premiera de la IMAX Cinema City din Bucuresti, acestea au fost ingredientele perfecte pentru a surprinde fanii și a promova filmul „Răzbunătorii: Războiul Infinitului.”

 

"In acest an sărbătorim 10 ani de povești fantastice, pline de adrenalina și aventuri alături de eroii preferați din Universul Marvel. De la Omul de Oțel lansat în 2008, Universul Cinematografic Marvel a evoluat incredibil, intergalactic și transdimensional, adăugând personaje memorabile, povești incredibile, supereroi cu fani în toată lumea. Iar când vorbim de cel mai asteptat film al momentului e clar ca exigențele privind promovarea și comunicarea sunt la standarde foarte ridicate. Eforturile de distribuție și promovare sunt dublate și de emoțiile privind reacțiile spectatorilor. Publicul, inclusiv cel român, este din ce în ce mai pretențios si nu e deloc ușor să vii cu ceva nou și surprinzător, iar scenariștii și regizorii duc o adevărată batalie pentru idei, originalitate, calitate și unicitate. Ca adevărații eroi din universul Marvel și noi ne-am unit forțele cu partenerii noștri să facem o lansare de neuitat a noului film în România, unde credem că va aduna foarte mulți iubitori de filme Marvel în cinematografe! Iar sosirea actorului Sebastian Stan înainte de începerea proiecției filmului „Avengers: Infinity War” a uimit si a surprins cei peste 300 de spectatori din sala IMAX Cinema City", a declarat Andreea Zidaru (Director General Forum Film Romania).

 

Lente a fost locul unde s-au confruntat patru echipe puternice formate din vedete și influenceri care au primit la foc continuu 50 de intrebari fulger despre universul Marvel. Sub numele sugestive de “Avengers team”, “Guardian Galaxy Team”, “Wakanda Team” si “Villains”, cele patru forte s-au ciocnit în întrebări și răspunsuri, iar Andreea Remetan de la Virgin Radio, MC-ul serii, cu greu a putut stăpâni orgoliile și energia jucătorilor.

 

Confruntarea a respirat din plin dinamism, viteză, forță, neprevăzut, tensiune și nervi. Au existat și momente de panica maximă, când nicio echipă nu reușea să găsească răspunsurile potrivite la întrebări de genul “Ce mănâncă la micul dejun Razboinicul Iernii. Gem sau pateu?”

"Momentul quiz-ului a fost foarte intens, mințile brici, spiritele incinse, concurenții numai ochi și urechi, fiecare secundă putea face diferența între câștigători și perdanți. Chiar dacă n-am participat, am resimțit din plin presiunea super eroilor și disperarea de a nu greși, exact ca în noul film din seria Avengers”, a declarat Andreea Remețan (realizator de emisiuni la Virgin Radio si MC-ul evenimentului).

 

Fanii seriei “Avengers” care și-au luat bilete la proiecția de la sala IMAX Cinema City din București au avut parte duminică de o surpriză de proporții. Inainte de începerea filmului a apărut neanunțat în sală nimeni altul decât actorul de origine română Sebastian Stan care joacă rolul lui Bucky, cel mai bun prieten al lui Captain America.

 

"Nu e deloc ușor să promovezi un film despre care se vehiculează încă înainte de apariție cuvinte ca mega producție, spectaculos, colosal, uimitor etc. Planul nostru a fost să comunicam în ritmul alert al iubitorului de filme. Am dezvoltat un conținut atractiv, cu o infuzie de tehnologie atât pentru media, cât și pentru social media, am colaborat cu bloggeri și influentatori pentru amplificarea mesajelor cheie ale filmului, ne-am bucurat de participarea fanilor Marvel din presa și din social media la o activare aparte, am exploatat oportunitatile media și ne-am asigurat că la avanpremiera filmului vom avea prezente persoanele cheie ale momentului.", a declarat Raluca Zamfir (Manager Partner RAN Events).

 

”Avengers: Infinity War”, cel mai spectaculos film al anului, a intrat în cinematografele din România în luna mai și este al treilea episod din saga, care a început cu ”The Avengers” (2012) și a continuat cu ”Avengers: Age of Ultron” (2015), în 2019 urmând să fie lansat și al patrulea episod. Primele doua filme din serie se numără printre cele zece filme cu cele mai mari încasări din istorie pe plan internațional cu 1.520 de miliarde, respectiv 1.405 de miliarde de dolari.

 

Echipele care au lucrat pentru acest proiect sunt formate din:

Echipa Forum Film a fost formată din Andreea Zidaru (General Manager) şi Patricia Călugăru (Marketing Coordinator).

Din echipa RAN Events au făcut parte Raluca Zamfir (Managing Partner), Patricia Mihail (PR Director) şi Evelyn Bărăscu (PR Manager).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related