Sphera Franchise Group continuă expansiunea internaţională în Italia şi anunţă un nou parteneriat alături de Grandi Stazioni Retail S.p.A.

Sphera Franchise Group continuă expansiunea internaţională în Italia şi anunţă un nou parteneriat alături de Grandi Stazioni Retail S.p.A.

Sphera Franchise Group S.A., cel mai mare grup din industria food service din România, anunţă colaborarea cu Grandi Stazioni Retail S.p.A., compania care administrează 14 dintre cele mai mari staţii feroviare italiene.

Prin intermediul acestui parteneriat, Sphera Group urmează să extindă lanţul de restaurante KFC® cu mai multe locaţii în următoarele staţii feroviare: Venezia Santa Lucia, Bari Centrale, Genova Brignole şi Bologna Centrale.

„Acest proiect nou marchează începutul unei colaborări de lungă durată, unde fiecare dintre noi va oferi resursele necesare pentru a obţine cele mai bune rezultate. Cu o experienţă de peste 20 de ani în domeniul restaurantelor cu servire rapidă din România, alături de poziţia strategică deţinută de Grandi Stazioni Retail în gările italiene, suntem încrezători că această oportunitate va oferi rezultate în creştere pentru ambii parteneri. Din punct de vedere strategic, pentru lanţul KFC®, este important să putem satisface nevoile clienţilor noştri şi de a fi cât mai aproape de ei, lucru posibil acum şi pentru cei care călătoresc local şi internaţional, reuşind să le oferim cele mai delicioase produse.", a spus Călin Ionescu, (Sole Director US FOOD NETWORK S.r.l., filială a Sphera Franchise Group S.A.).

 

Suntem bucuroşi să anunţăm noul parteneriat alături de Sphera Franchise Group S.A., care vizează dezvoltarea restaurantelor KFC® în cadrul staţiilor feroviare italiene. Vizitate de peste 750 de milioane de turişti anual, staţiile au potenţial economic ridicat. De aceea, am identificat în brandul KFC® un partener strategic care va reuşi să ne ofere sprijin în atingerea scopului nostru, şi anume oferirea unei game variate de produse alimentare în cadrul staţiilor.", a declarat Alberto Baldan (Chief Executive Officer Grandi Stazioni Retail S.p.A).

 

Sphera continuă strategia de dezvoltare pentru KFC® prin adăugarea in portofoliu a cât mai multe oraşe din Italia, pentru a le oferi consumatorilor cele mai delicioase şi proaspete preparate, pregătite în fiecare zi în restaurante, de către bucătari, după reţeta secretă a Colonelului Sanders.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related