Ultimele zile de înscrieri cu prețuri reduse la GPeC SUMMIT

Ultimele zile de înscrieri cu prețuri reduse la GPeC SUMMIT
Brian McBride, Președinte ASOS

Doar până vineri, 11 Mai 2018, mai este valabilă Oferta Early-Bird care aduce prețuri semnificativ reduse la biletele de acces pentru GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce și Marketing Online din România și Europa Centrală și de Est. Evenimentul se desfășoară la București, în zilele de 29-30-31 Mai și reunește cei mai buni experți internaționali și români din domeniu. Biletele pot fi achiziționate online.

 

Content la cel mai înalt nivel de la specialiști practicieni pentru afacerile online

În cadrul GPeC SUMMIT, zilele de 29 și 30 Mai sunt dedicate Conferinței la care sunt așteptați peste 800 de participanți unici – top management din cadrul: magazinelor online, principalilor retaileri offline interesați de extindere în e-commerce, agențiilor specializate (Web Development, optimizarea conversiilor, Usability, SEO, Securitate, Mobile, platforme e-commerce, PPC, Content Marketing, Social Media, E-Mail Marketing), companiilor de logistică și curierat, dezvoltatorilor de tool-uri pentru magazinele online, companiilor de cercetare de piață, presei de specialitate etc.

În cadrul Conferinței GPeC din 29-30 Mai vor urca pe scenă susținând prezentări de maxim interes, unii dintre cei mai cunoscuți și apreciați experți din întreaga lume: Brian McBride (Președinte ASOS), Peep Laja (CEO CXL), Karl Gilis (#3 la nivel internațional în Usability & Optimizarea Conversiilor), Jeff Bullas (#1 mondial în Content Marketing), Jim Sterne (Președinte Digital Analytics Association), Aleyda Solis (International SEO Consultant), Marcus Tandler (Managing Director RYTE GmbH), Ricardo Tayar (CEO Flat 101), Darren Elliott (Sales Director Taboola UK).

Speakerilor internaționali li se vor alătura cei mai buni specialiști și vorbitori români, precum: Iulian Stanciu (CEO eMAG), Dragoș Stanca (Founder ICEEfest), Alex Dona (Managing Partner TimesNewRoman.ro), Raluca Radu (Country Manager Answear.ro & Founder MTH Digital), Dorin Boerescu (CEO 2Performant), Andrei Cânda (Managing Partner iSense Solutions), Doina Vîlceanu (CMO ContentSpeed), Bogdan Manolea (Co-Founder TRUSTED.ro), Dragoș Smeu (General Manager Mavericks) – iar lista nu se oprește aici.

 

Subiecte de maxim interes pentru oricine este interesat de E-Commerce & Marketing Online

Subiectele dezbătute în cadrul Conferinței GPeC vizează cele mai importante aspecte practice despre creșterea vânzărilor în magazinele online, dar și particularitățile esențiale ale pieței de e-commerce pentru orice antreprenor interesat de domeniu: ultimele Cifre și Statistici, prezentarea concluziilor celui mai nou Studiu de Piață realizat de iSense Solutions împreună cu GPeC (Mai 2018), Optimizarea Ratei de Conversie, Content Marketing & Social Media, User Experience, Artificial Intelligence & Machine Learning, Tendințe în E-Commerce, Canale de Vânzare Profitabile, SEO, A/B Testing, Growth Hacking Tips, Native Advertising & Content Discovery.

 

Expo cu principalii furnizori de servicii E-Commerce

În paralel cu Conferința GPeC din 29-30 Mai, se desfășoară GPeC Expo care reunește peste 20 de expozanți din rândul principalelor companii furnizoare de servicii și soluții dedicate magazinelor online. Astfel, principalele nevoi ale magazinelor online își vor găsi răspunsul la furnizorii prezenți în cadrul GPeC E-Commerce Expo, iar aceștia au ocazia să își prezinte oferta, să facă networking și să obțină lead-uri de la potențialii lor clienți.

De altfel, întregul eveniment GPeC SUMMIT este o oportunitate excelentă de networking de calitate cu peste 800+ participanți de top din România și de peste hotare.

 

31 Mai: Masterclass-uri și Workshop-uri aplicate

Cea de a treia zi de GPeC SUMMIT (31 Mai 2018) aduce participanților două Masterclass-uri de câte 6 ore fiecare, susținute de cei mai buni specialiști internaționali:

  • Karl Gilis (Co-Founder AG Consult, Belgia) – Masterclass Usability & Conversion Optimization (curs intensiv de 6 ore)
  • Jeff Sauer (Founder Jeffalytics, SUA) – Masterclass Google Analytics (curs intensiv de 6 ore)

Potrivit organizatorilor, mai sunt doar câteva locuri din cele 50 disponibile la fiecare Masterclass.

În paralel cu cele două Masterclass-uri, unii dintre cei mai buni traineri români vor susține Workshop-uri aplicate, astfel:

  • Raluca Radu (Country Manager Answear.ro & Founder MTH Digital) – Workshop Marketing Online
  • Bogdan Manolea (Co-Founder TRUSTED.ro) – Workshop GDPR pentru E-Commerce
  • Dragoș Smeu (General Manager Mavericks) – Workshop Google AdWords

 

Ultimele zile de înscrieri cu preț redus prin Oferta Early-Bird

Prețurile biletelor de acces la GPeC SUMMIT sunt reduse semnificativ până pe 11 Mai 2018, ora 23:59, astfel:

  • 3-Day-Pass Simplu (acces la cele 3 zile de eveniment, exceptând Masterclass-urile): 149 EUR + TVA/persoană (preț redus de la 199 EUR, cât va deveni începând cu 12 Mai)
  • 3-Day-Pass Special (acces la cele 3 zile de eveniment și un Masterclass la alegere): 219 EUR + TVA/persoană (preț redus de la 279 EUR, cât va deveni începând cu 12 Mai)

Înscrierile la GPeC SUMMIT se pot face completând formularul online de pe website-ul GPeC.

Toți cei interesați de E-Commerce și Digital Marketing ar trebui să participe la ediția GPeC SUMMIT din 29-30-31 Mai pentru că ne-am propus să aducem cel mai bun conținut de la cei mai buni speakeri – informații esențiale care să îi ajute concret pe participanți în dezvoltarea afacerilor online. Este, cu siguranță, cel mai bun line-up de speakeri din cei 13 ani de evenimente GPeC”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.

 

GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier

Gold Partner: VTEX

Brought to you by: Orange

Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour

Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments

Hosting Oficial GPeC: Hosterion

Eveniment susținut de: Bringo, Credius, DPD România,  DWF, GLS, New Black, RTB House

Parteneri media principali: Business Review, ecomTEAM, Wall-Street

Radioul Oficial: Kiss FM

Limousine Service: City Limo

Official Car: Alfa Romeo

Cu sprijinul: 2Performant, Blugento, Canopy, CasaDeTraduceri, ECOMpedia, enRose, Euroweb, GoMag, Infinity Trophy, Netlogiq, Omniconvert, SEPHORA, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR, TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin, UrbanDiva



DWF

DWF este o agentie digitala specializata in SEO, servicii de optimizare a site-urilor pentru motoarele de cautare. Compania este prezenta pe piata din anul 2013 si are in portofoliul sau clienti precum OLX Group,... vezi detalii »

WebDigital

WebDigital este agenția de marketing online specializată în Pay Per Click Marketing, ce are ca scop protejarea investiției clienților săi. Canalele folosite de agenție sunt: Google, Facebook, Instagram, YouTube... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related