KFC© lansează programul Studycoin, prin care încurajează elevii să rezolve probleme de matematică, specifice examenului de Bacalaureat

KFC© lansează programul Studycoin, prin care încurajează elevii să rezolve probleme de matematică, specifice examenului de Bacalaureat

În perioada 9 mai – 12 iunie 2018, KFC© derulează proiectul Studycoin – o platformă online dedicată elevilor care se pregătesc pentru examenul de Bacalaureat. Rezolvând probleme de matematică, participanții primesc studycoins care pot fi tranformate în reduceri pentru toate produsele disponibile în meniul KFC©.

Studycoin este un program destinat tinerilor de clasa a 12-a care vor susține în curând examenul de Bacalaureat. KFC© pune la dispoziția acestora 1500 de probleme de matematică, ce pot fi rezolvate în mediul online. Toți cei care doresc să participe trebuie să acceseze site-ul studycoin.kfc.ro, să își creeze un cont și să rezolve în fiecare zi probleme de matematică. Pentru fiecare rezolvare corectă, participanții primesc 1 Studycoin, iar toate monedele câștigate, în perioada campaniei, pot fi folosite sub formă de reduceri pentru produsele disponibile în meniul KFC©. Valoarea unui Studycoin se modifică zilnic, în funcție de numărul de problemele rezolvate și de numărul de reduceri acordate.

 

„Proiectul Studycoin își propune să vină în întâmpinarea fanilor KFC© care se pregătesc în această perioadă pentru examenul de Bacalaureat. De aceea, am realizat o platformă online, interactivă, prin care îi motivăm să rezolve zilnic probleme de matematică, de complexitate diversă.

Ideea de la care am plecat a fost de a dezvolta constant strategia de CSR, care se concentrează pe proiecte de educaţie, şi de a susţine acest domeniu prin diverse activităţi, menite să ofere beneficii consumatorilor. Totodată, am căutat să le oferim o soluție în mediul online, acolo unde îi întâlnim cel mai des pe tinerii din ziua de astăzi. În contextul digitalizării serviciilor, am creat un mod smart de învățare, prin care le oferim acestora posibilitatea de a strânge bani, într-un portofel virtual, cu care pot achiziționa ulterior produsele lor preferate din restaurantele KFC©.", declară Monica Eftimie (Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group). 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related