Arta conversației cu AVINCIS

Arta conversației cu AVINCIS

Unde se poate relansa o gamă de vinuri AVINCIS, inspirată de legendele locale... dacă nu pe dealurile Dobrușei, la cramă, unde strugurii se culeg cu atenție, dedicare și pasiune? Într-un spațiu unde tradiția se îmbină cu modernitatea, domeniul VILA DOBRUȘA a fost locul de întâlnire pentru cei peste 300 de invitați care au avut dublu motiv de sărbătoare: șapte ani de la primul picnic organizat în a doua zi de Rusalii și relansarea gamei de vinuri Domnul de Rouă cu o nouă etichetă prezentată în premieră. 

În a doua zi de Rusalii, prietenii AVINCIS au redescoperit arta conversației, s-au bucurat de peisajele spectaculoase de pe domeniul VILA DOBRUȘA, au vizitat crama și au degustat vinurile din gama Domnul de Rouă, pe muzica trupei Alex Porro & Band și a sopranei Adina Sima.

 

"Promovarea vinurilor AVINCIS este o provocare constantă pentru noi, iar pentru a ajunge la consumatorul vizat este nevoie de o abordare creativă permanentă, bazată pe emoție și poveste. Forța si frumusețea AVINCIS reies din modul în care brandul lansează mesajele pe propriile canale și în media, interacționează cu publicul țintă și comunică autentic poveștile acestuia. Cu cât sunt mai interesante și mai emoționante, cu atât comunicarea va fi mai intensă și comunitatea mai puternic conectată la brand", a declarat Anca Marcu (Senior PR Manager RAN Events Communication).

 

Picnicul tradițional a fost și un prilej pentru relansarea gamei Domnul de Rouă, în trei versiuni – alb, rosé, roșu. Având o nouă etichetă creată de ilustratoarea Cristiana Radu, după un concept grafic realizat de editura Baroque Books & Arts., această gamă transmite creativ legenda prințului călător. Vinurile au fost realizate cu grijă sub îndrumarea consiliul oenologic AVINCIS din care fac parte oenologul francez Ghislain Moritz, consultantul italian din cadrul firmei Giotto Consulting SRL, reprezentanți ai cramei și proprietarii, Valeriu și Cristiana Stoica.

"Noile vinuri «Domnul de Rouă» produse în 2017 sunt un elogiu al iubirii, însuși numele colecției trimițând către legenda prinţului călător prin viile Drăgăşanilor, un îndrăgostit topit de razele soarelui în roua dimineţii. Recoltarea este realizată manual pentru ca strugurii să rămână cât mai intacţi posibil. Apoi strugurii sunt sortați a doua oară și sunt aleși doar cei copți și sănătoși, iar, după îndepărtarea ciorchinilor, are loc fermentarea lor în cisterne de inox, cu cea mai modernă tehnologie disponibilă. Rezultatul este un vin îmbietor, ușor, aromat, cu diferite buchete", a declarat Andreea Micu (proprietar al cramei AVINCIS).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related