Dragostea la prima vedere există la AVINCIS

Dragostea la prima vedere există la AVINCIS

Dacă este vară, atunci ne bucurăm de degustări inspirate la Crama AVINCIS. Destinație obligatorie pentru cei pasionați de experiențe memorabile oenoturistice, AVINCIS a fost gazda unor evenimente speciale destinate influențatorilor și partenerilor.

What’s hot în fotografie și în materie de vin? Timp de două zile, influențatori de top din social media - antreprenori, bloggeri, vloggeri, creativi - au aflat de la Andreea Micu, asociat crama AVINCIS și de la apreciatul fotograf și arhitect, Vlad Eftenie, cum vinul și fotografia au un numitor comun: pasiunea de a face ceea ce îți place.

Invitații s-au bucurat de turul Cramei, degustări ale cupajelor alături de echipa AVINCIS, seminar de fotografie cu telefonul mobil, „Secretele fotografiei cu impact, visual storytelling", creat și susținut de Vlad Eftenie, experiențe reale, prietenii, peisaje greu de uitat și nenumărate fotografii care au captat frumusețea locului și a invitaților AVINCIS.

Photo credits: PiticMihai

Fotografiile lui Vlad Eftenie au surprins ineditul domeniului VILA DOBRUȘA, acesta fiind concentrat pe povestea din imagine și pe energia pe care o dă acest spațiu construit de la zero de familia Stoica.

Photo credits:Vlad Eftenie

„Sigur că o poză bună este cea care te lasă să îţi imaginezi cât mai mult. Adică nu o poză care fixează o realitate jurnalistică. Într-o fotografie nu „numeri” trei dale de beton, 10 frunze şi trei oameni care fac nu ştiu ce… Număratul lucrurilor se termină la un moment dat. Ce nu se poate termina este emoţia sau stările pe care ţi le creează subiectele”, a declarat Vlad Eftenie.

 

„În strategia de promovare a brandului AVINCIS punem accent pe vinul ca produs cultural, care exprimă tradiția și istoria locului. Și dacă locul este domeniul VILA DOBRUȘA, cel mai bun unghi de comunicare pentru prezentarea și promovarea acestuia este storytelling-ul vizual realizat de „povestitorii” epocii social media, influențatorii orientați către comunicarea vizuală, având Instagramul ca principal canal de comunicare și de exprimare. Astfel povestea cramei și a vinurilor AVINCIS a fost transmisă prin intermediul a peste 600 InstaStories și a 60 de postări pe feed-urile influențatorilor prezenți. Adevărate pagini digitale memorabile, cu ecouri puternice în social media”, a declarat Anca Marcu (Managing Supervisor RanEvents).

AVINCIS a continuat tradiția picnicului de Rusalii la crama din Drăgășani, unde pentru al nouălea an consecutiv, peste 200 de persoane au degustat vinurile de top premiate internațional și au descoperit povestea romantică a revitalizării viei și a construirii unui brand românesc premium.

Pe lângă vinul de calitate din belșug, invitații au avut parte de un tur complet al podgoriei, de numeroase activități în aer liber, de muzică bună alături Alex Porro Band, dar și de cântăreața de muzică populară din Drăgășani, Ana Maria Carjan și de talentații copii din Ansamblul Strugurelul.

 

„Devenit deja o tradiție, picnicul de Rusalii e un dublu motiv de sărbătoare. Pe de o parte, bucuria că avem alături atâția prieteni dragi pe care îi găzduim cu ospitalitate, iar pe de alta, că am rebranduit recent trei vinuri din gama Vila Dobrușa. An de an, invitații noștri au ocazia să descopere tărâmul feeric al dealurilor Drăgășaniului, un fel de Toscana a noastră, și să împartă bucuria de a degusta un vin bun într-o atmosferă de sărbătoare”, a declarat Andreea Micu (ownerul cramei AVINCIS).

 

Invitații au descoperit și noile etichete care redefinesc trei dintre cele cinci vinuri din gama Vila Dobrușa: cupajul roșu Merlot & Negru de Drăgăşani, cupajul alb Pinot Gris, Tămâioasă Românească & Fetească Regală și Rosé - Cabernet Sauvignon. Etichetele, concepute grafic de editura Baroque Books & Arts și ilustrate de Cristiana Radu, reflectă, prin joc și culoare, specificul domeniului de la Drăgășani: tradiția, natura, familia, modernitatea, arta oenologică și basmul.

Ca de obicei, Hochland a fost partenerul evenimentului, pregătindu-le invitaților o degustare delicioasă de brânză Praid.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related