L’Oréal România lansează CeraVe, al 20-lea brand din portofoliul său

L’Oréal România lansează CeraVe, al 20-lea brand din portofoliul său

L’Oréal România aduce un nou brand în portofoliul său și ajunge la 20 de mărci pe piața locală. CeraVe, fondat în 2005 împreună cu medici dermatologi și achiziționat de grupul L’Oréal în 2017, întărește poziția de lider pe care L’Oréal România o are pe piața locală a dermatocosmeticelor.

 

Prin lansarea CeraVe, dorim să creăm o nouă categorie de produse de farmacie cu o abordare de masă, sub-potențată în România în acest moment, și să devenim lideri pe acest segment”, a declarat Nataliya Syerikova, general manager al Diviziei de Cosmetică Activă a L’Oréal România.

„Lansarea CeraVe completează gama de produse dermocosmetice și ne ajută să satisfacem cererea din ce în ce mai mare pentru produse eficiente la prețuri accesibile”, a completat Nataliya.

 

Divizia de Cosmetică Activă a L’Oréal, din care mai fac parte brandurile Vichy și La Roche-Posay, este liderul pieței de produse dermatocosmetice din România, în care Vichy este lider de piață, iar La Roche-Posay - numărul trei. CeraVe are o strategie de distribuție pe canale multiple, ce include farmacii, drogherii, retaileri de frumusețe și de masă și outleturi online selectate.

CeraVe oferă produse de îngrijire a pielii, mai precis produse de curățare, hidratare și protecție solară, atât pentru față, cât și pentru corp. Este unul dintre brandurile care au înregistrat cea mai rapidă creștere în Statele Unite, media ultimilor doi ani depășind 20%. În plus, CeraVe a fost declarat brandul de hidratare numărul 1 în SUA, iar de la intrarea sa în portofoliul L’Oréal a fost lansat în 30 de țări.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related