Servier lansează Cedraflon, prima sa cremă premium pentru picioare grele, obosite

Servier lansează Cedraflon, prima sa cremă premium pentru picioare grele, obosite

Servier, primul grup farmaceutic independent din Franța, anunță lansarea primei sale creme premium – Cedraflon. Aceasta combină principiile de ultimă oră din tehnologia polimerică, matricea 3D, extractul de  lămâie de Corsica și mentolul, ce acționează sinergic pentru a îndepărta senzația de picioare grele, obosite.

 

„Inovația, dezvoltarea și progresul terapeutic sunt pilonii de bază, care susțin întreaga activitate a Servier. În mod constant, lansăm produse revoluționare, destinate satisfacerii nevoilor tuturor categoriilor de consumatori, din toate ariile noastre de activitate. Suntem extrem de mândri că prin lansarea Cedraflon în România, putem oferi persoanelor care manifestă senzația de picioare obosite, grele, o soluție inovatoare, de ultimă generație.

Crema Cedraflon reprezintă o combinație unică a expertizei în domeniul medical a Servier și a tradiției cosmeticelor franțuzești de lux. Datorită calității și beneficiilor pe care le integrează produsul, suntem încrezători că Cedraflon va contribui în mod esențial la dezvoltarea segmentului dermatocosmeticelor premium din România”, a declarat Serge Nicollerat (Director General Servier România).

 

„Problema picioarelor obosite sau grele este una comună, întâlnită la nivel larg, căreia, din păcate, nu i se acordă atenția necesară. Această senzație ar putea indica începutul anumitor probleme circulatorii, care pot afecta semnificativ regimul de viață activ, dinamic. Pentru îndepărtarea acesteia, recomand tuturor persoanelor cât mai multă mișcare și să utilizeze crema Cedraflon, o soluție practică și eficientă.

În cazul în care aceste senzații nu se ameliorează, vă recomandăm să consultați un medic specialist, dermatolog sau flebolog, pentru identificarea cauzelor exacte și oferirea unui tratament adecvat”, a afirmat dr. Alin Nicolescu (medic dermatolog, secretar general al Societății Române de Dermatologie).

 

Cedraflon combină expertiza medicală a Servier și tradiția cosmeticelor franțuzești de lux, reprezentând o soluție inovatoare, de ultimă generație. Aceasta se adresează persoanelor care prezintă senzații de disconfort și oboseală a picioarelor, îndepărtând senzația de picioare grele.

Datorită acțiunii sale triple și extrem de rapide – hidratare, împrospătare și ușurare, crema Cedraflon hidratează intens picioarele și le reenergizează, conferind o răcorire instantanee și o senzație de prospețime de durată. Crema este destinată tuturor tipurilor de piele, fiind adaptată pentru uzul zilnic.

Ingredientul de bază al Cedraflon este Lămâia de Corsica (Cedra), cultivată pe insula franceză cu același nume, în Marea Mediterană, fiind recunoscută și apreciată pentru proprietățile sale antioxidante, de tonifiere și revitalizare.

Formula inovatoare a Cedraflon include mentolul, care conferă o senzație rapidă de împrospătare, și tehnologia polimerică,  care penetrează straturile superficiale ale epidermei, menținând un nivel avansat de hidratare și catifelare a pielii.

Cu o textură fină, crema pătrunde rapid în piele, acționând ca un strat protector. Mai mult, Cedraflon are o formulă non-aderentă, care nu colorează și poate fi aplicat chiar și prin dres, iar mirosul plăcut și proaspăt este asigurat de ingredientele naturale din compoziția sa.

Crema se aplică în cantități mici, masând ușor pielea prin mișcări ascendente de la gleznă până la jumătatea coapsei. Procedura se poate repeta de până la patru ori pe zi, atât timp cât persistă senzația de picioare grele și obosite.

Prima cremă a Servier, Cedraflon este acum diponibilă în România și poate fi achiziționată doar din farmacii.

 

Servier este o companie farmaceutică internațională condusă de o fundație non-profit, cu sediul central la Suresnes (Franța). Cu o prezență internațională în 148 de țări și o cifră de afaceri anuală de 4.152 miliarde euro în 2017, Servier are 21.600 de angajați în întreaga lume. Fiind total independent, Grupul Servier reinvestește 25% din cifra sa de afaceri (excluzând medicamentele generice) în cercetare și dezvoltare și își utilizează întregul profit pentru dezvoltare. Creșterea companiei provine din căutarea constantă a inovației în cinci arii de excelență: boli cardiovasculare, diabet, oncologie, boli imuno-inflamatorii și neuropsihiatrie, precum și din activitățile sale în aria medicamentelor generice de înaltă calitate. De asemenea, Servier oferă și soluții eHealth, dincolo de dezvoltarea medicamentelor.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related