Groupama Asigurări și Poliția Română lansează cea de-a șaptea ediție a campaniei anuale de prevenire a furturilor

Groupama Asigurări și Poliția Română lansează cea de-a șaptea ediție a campaniei anuale de prevenire a furturilor

„Paza bună trece primejdia rea!” este sloganul celei mai recente campanii de prevenire a furturilor din locuinţe, realizată ȋn cadrul parteneriatului dintre Inspectoratul General al Poliţiei Române și Groupama Asigurări. Iniţiativa, care se va implementa în următoarele 6 luni, se află la a şaptea ediţie şi are ca obiectiv conştientizarea măsurilor pe care le poate adopta fiecare dintre noi, pentru a nu deveni victimă a furturilor.

Ideea creativă din spatele campaniei se inspiră din înțelepciunea moștenită din batrâni. Cuplăm proverbe sau zicători cu imagini curajoase, pentru a atrage atenția asupra unor modalități de prevenire simple, dar des ignorate de mulți dintre noi. În era vitezei, a suprasaturării informaționale și a „zgomotului de fundal” care ne însoțește tot timpul, ne-am propus să generăm o reacție din partea celor care cred că lor nu li se poate întâmpla „așa ceva”.

„Prevenirea riscurilor este o componentă importantă a strategiei Groupama Asigurări, în care se integrează şi parteneriatul nostru durabil cu Inspectoratul General al Poliţiei Române. Prin campania din acest an, ne propunem să creștem gradul de conştientizare în rândul publicului cu privire la modalităţile prin care oricare dintre noi poate să îşi protejeze locuinţa, împiedicând infractorii să îşi ducă planurile la bun sfârşit.”, a declarat Georgiana Miron (Director Marketing şi Comunicare, Groupama Asigurări).

 

Deşi situaţia operativă din primele şase luni ale acestui an relevă o scădere a numărului furturilor din locuinţe, campania are ca premisă tocmai impactul deosebit al acestui tip de infracţiune asupra climatului de siguranţă a cetăţeanului, în special pentru victime şi membrii comunităţilor în care apar frecvent astfel de fapte.”, a declarat comisar șef de poliţie Ramona Dabija, Director al Institutului de Cercetare şi Prevenire a Criminalităţii – Inspectoratul General al Poliţiei Române.

 

Demersul comun Poliţia Română – Groupama Asigurări este motivat și de rezultatele pozitive obţinute în urma campaniei de anul trecut, în cadrul căreia peste 155.000 de cetăţeni au fost informaţi cu privire la modalităţile de prevenire a furturilor din locuinţe.

Astfel, ȋn cadrul campaniei din acest an, va avea loc o serie de activităţi prin care cetăţenii vor fi informaţi cu privire la modalităţile în care pot diminua considerabil „şansele” de reuşită ale infractorilor.

Datele I.G.P.R. arată că, în primele luni ale anului 2018, au fost sesizate 11.481 de infracţiuni de furt din locuinţe, cu 4% mai puţin faţă de perioada similară a anului 2017, majoritatea înregistrate în mediul urban.

Analiza infracţiunilor de furturi din locuinţe evidenţiază o multitudine de moduri de operare utilizate de infractori pentru săvârşirea unor astfel de fapte. Cele mai numeroase sunt cele comise prin efracţie, dar există şi situaţii când autorii pătrund în locuinţă după obținerea consimţământului proprietarilor, iar apoi profită de neatenţia lor, pentru a sustrage diverse bunuri sau bani.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related