Urmează o nouă ediție a Școlii de Vară GPeC - seria de cursuri intensive de E-Commerce și Marketing Online

Urmează o nouă ediție a Școlii de Vară GPeC - seria de cursuri intensive de E-Commerce și Marketing Online

GPeC, cel mai important eveniment de Comerț Electronic din România, este în pline pregătiri pentru cea de a 8-a ediție anuală a proiectului Școala de Vară de E-Commerce GPeC. Aceasta se va desfășura în perioada 22-27 august 2018, la Family Hotel Arnica din localitatea Moeciu de Sus, jud. Brașov și este dedicată tuturor celor care activează în domeniul e-commerce sau au de gând să pornească o afacere online și își doresc să afle ce trebuie să facă pentru a avea succes.

Fiecare serie de cursuri are un număr limitat la 50 de locuri, iar - potrivit GPeC - peste 80% din ele au fost deja epuizate pentru ediția din acest an. Înscrierile se fac în limita locurilor disponibile până cel târziu pe 17 august 2018, accesând website-ul GPeC. Până acum, peste 350 de cursanți au participat la cele 7 ediții anterioare ale Școlii de Vară GPeC, oferind calificativul excepțional” seriei de cursuri.

 

12 cursuri intensive axate pe cele mai importante subiecte pentru afacerile online

Școala de Vară GPeC le aduce participanților 12 module de curs x 90 minute fiecare, adică nu mai puțin de 18 ore de conținut intensiv pe cele mai importante subiecte de E-Commerce și Marketing Online:

  • User Experience & Optimizarea Ratei de Conversie
  • Google Analytics
  • Content Marketing pentru E-Commerce
  • Google AdWords
  • Management și Profitabilitate
  • Strategii de Marketing Online
  • Aspecte Juridice esențiale
  • Social Media
  • SEO
  • Growth Strategies în E-Commerce
  • Marketing și Curierat
  • Exerciții practice pentru asimilarea informațiilor

Trainerii sunt unii dintre cei mai buni specialiști din România, cu o vastă experiență în E-Commerce, Digital Marketing și Management: Valentin Radu (Founder Omniconvert), Sergiu Neguț (Co-Founder Fintech OS & Associate Dean Maastricht School of Management Romania), Raluca Radu (Country Manager Answear.ro & Founder MTH Digital), Andrei Radu (CEO & Founder GPeC), Liviu Taloi (Co-Founder ECOMpedia), Horia Neagu (Founder Napoleon Digital), Dragoș Smeu (General Manager Mavericks), Bogdan Manolea (Co-Founder TRUSTED.ro & Advisor GPeC), Roxana Magopeț (Marketing & PR Manager FAN Courier), Marian Hurducaș (Manager & Founder Necktie Agency) și Mihai Vînătoru (Managing Partner DWF).

 

Networking la superlativ, timp de 5 zile la aer curat de munte

Pe lângă workshop-uri, participanții au ocazia să discute tête-à-tête cu trainerii și colegii de curs, să le adreseze întrebări specifice business-ului propriu, să le ceară recomandări menite să îi ajute în dezvoltarea afacerii și să împărtășească experiențe utile întregii comunități.

După-amiezile și serile sunt rezervate activităților distractive de team-building, discuțiilor libere și glumelor spumoase, iar seara de 24 august aduce participanților un barbeque, vin fiert la ceaun, foc de tabără și muzică bună printr-un recital live susținut de Marius Matache.

 

Timp de 5 zile vom fi o adevărată familie, îmbinând armonios conținutul practic transmis în cadrul cursurilor cu relaxarea, networking-ul de calitate și team-building la aer curat de munte și în mijlocul frumoasei comunități din online.”, spune Andrei Radu (CEO & Founder GPeC).

 

Locuri limitate – înscrieri până pe 17 august

Înscrierile la Școala de Vară de E-Commerce GPeC se pot face până pe 17 august 2018, în limita locurilor disponibile. Prețurile variază în funcție de pachetul de cazare ales, astfel: 2.549 lei + TVA/persoană/sejur (cazare în regim Double) sau 3.049 lei + TVA/persoană/sejur (cazare în regim Single). 

 

GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier

Gold Partner: VTEX

Brought to you by: Orange

Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour

Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments

Hosting Oficial GPeC: Hosterion

Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora

Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club, Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist

Epic Comfort by: Mobexpert

Radioul Oficial: Kiss FM

Limousine Service: City Limo

Official car: Alfa Romeo

Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM

Mândri să fim susținuți de:

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


MTH Digital

At MTH Digital we love making things happen. But we also love 3 things: digital, logic and the big picture. We don’t believe digital strategy is about a “one size fits all” solution and we will... vezi detalii »

DWF

Suntem agentia specializata exclusiv in servicii SEO infiintata in anul 2013. Crestem traficul organic non-brand pe site conform obiectivelor de business ale fiecarei companii care apeleaza la serviciile... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related