[Marketer Profile] Nicoleta Eftimiu si cei 14 ani de marketing, domeniu in care trebuie sa-ti asumi "ca nu ai toate raspunsurile si ca poti gresi oricand"

[Marketer Profile] Nicoleta Eftimiu si cei 14 ani de marketing, domeniu in care trebuie sa-ti asumi "ca nu ai toate raspunsurile si ca poti gresi oricand"

De la inceputul anului 2017, Nicoleta Eftimiu a parasit in mod oficial marketingul (astazi este Country General Manager), dupa circa 14 ani inceputi in cadrul Coca-Cola HBC si continuati in cadrul Coca-Cola Romania (cu 5 ani petrecuti anterior in Client Service). Dar marketingul n-o va parasi pe ea niciodata, ne spune completand chestionarul prin care ne-am propus sa facem cunostinta cum se cuvine cu personalitatile, preferintele si perspectivele oamenilor "de la client".

Din perioada Nicoletei in cadrul si la carma departamentului de marketing Coca-Cola am extras si cateva indemnuri, explicitate mai jos: schimba-ti intotdeauna abordarea inainte sa fie nevoie, in special cand totul merge bine; fii deschis si constient de propriile greseli, important e sa te adaptezi din mers la orice situatie; common sense-ul si fair-play-ul n-au facut rau niciunui marketer (dimpotriva); uneori trebuie sa alegi vanzari, nu premii, si iti doresti o agentie care poate empatiza cu asta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune



Related