[Marketer Profile] Gabriela Galatanu si momentele de "a-ha" de la client

[Marketer Profile] Gabriela Galatanu si momentele de "a-ha" de la client

De-a lungul proiectelor desfasurate in 22 de ani pentru Elite Romania, Heineken, Coca-Cola HBC si Alka Group, Gabriela Galatanu (Marketing Director, Alka Group) s-a bazat (cel putin in proportie de 50%) pe intuitie, incercand in acelasi timp sa inlature repetitivitatea si rutina care se pot instala in mindsetul omului de marketing. Concluzia? "Nu e usor, dar nici asa de greu" sa incerci sa cauti unghiuri noi si sa mai si pariezi pe ele.

In viziunea Gabrielei, agentiile functioneaza diferit astazi decat in urma cu 5-10 ani, iar cele mai noi si mici, pornite de publicitari cu experienta, reusesc sa ajunga mai aproape de nevoile clientilor. Iar acestia din urma n-ar trebui sa considere momentele de "a-ha" doar ca responsabilitate a agentiilor; iesind dintre cifrele de la birou inspre realitatea consumatorului e metoda dovedita pentru "a-ha"-urile de pe frontul marketingului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Dosare editoriale

Festivaluri

Sectiune



Related