[Marketer Profile] Razvan Orbulescu, o cariera petrecuta in industria lactatelor "ca odinioara"

[Marketer Profile] Razvan Orbulescu, o cariera petrecuta in industria lactatelor "ca odinioara"
Foto: Ovidiu Micsik

Cea mai mare surpriza pe care si-a facut-o siesi marketerul Razvan Orbulescu (Director de Marketing, FrieslandCampina Romania) a fost sa aloce un buget 'in blind', lasand la latitudinea agentiei totul - de la brief la executie. Evident, sansele de a obtine acest nivel de independenta se cladesc in timp, desi nu tot marcomm-ul dispune de atata rabdare. Razvan Orbulescu nu intra in categoria nerabdatorilor; in primul rand, pentru ca si-a petrecut ultimii 18 ani aprofundand marketingul produselor lactate.

A inceput in Timisoara, la producatorii locali Belcar si, ulterior, Nutricia Dairy & Drinks; dupa preluarea lor de catre Friesland Foods, Razvan a trecut la relansarea si cresterea brandului Napolact, plecand de la rebrandingul din 2005. A ajuns in fruntea departamentului de marketing Friesland Ungaria, urmand o perioada in care s-a ocupat concomitent de pietele din Romania si Ungaria.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Dosare editoriale

Sectiune



Related