Groupama Asigurări are un Board consultativ al clienților, structură lansată în spiritul mutualist al Grupului Groupama

Groupama Asigurări are un Board consultativ al clienților, structură lansată în spiritul mutualist al Grupului Groupama

Groupama Asigurări, una dintre cele mai importante companii de asigurări de pe piața locală, a demarat întâlnirile din cadrul Board-ului Clienților, un proiect unic prin intermediul căruia a introdus pe piața locală o parte din ADN-ul Grupului, principiile mutualiste.

Board-ul Clienților a fost creat la începutul anului 2018, fiind o structură de tip consultativ formată din clienți ai Groupama Asigurări care oferă perspectiva lor pieței de asigurări, a nevoile reale ale clienților sau feedback cu privire la produsele și serviciile Groupama, pe baza experienței personale.

„Clientul este cel mai important partener al nostru și se află în centrul tuturor preocupărilor noastre. Suntem prima companie de asigurări din România care implementează un astfel de program și credem că, inclusiv datorită lui, vom reuși să fim mai buni mâine decât suntem astăzi în toate momentele relevante pentru clienții noștri. Cele două întâlniri pe care le-am organizat în 2018, prima în februarie, iar a doua în octombrie, au fost o sursă de învățare pentru noi, într-un mod cumva diferit de ceea ce putem extrage din studiile cantitative și chiar calitative pe care le avem la dispoziție”, a declarat Georgiana Miron (Director Marketing și Comunicare în cadrul Groupama Asigurări).

 

„Inițiativa Groupama Asigurări de a înființa un Board al Clienților este demnă de lăudat, o companie de asigurări care pune preț pe părerea clienților și le cere acestora un feedback direct și obiectiv cu privire la produsele și serviciile pe care le oferă, este de apreciat”, au declarat membrii Board-ului Clienților.  

 

Board-ul Clienților Groupama este format din 5 membri, persoane fizice, clienți ai Groupama Asigurări, care au fost selectați în baza unor criterii de eligibilitate (tipuri de produse pe care le-au utilizat, loialitate, continuitate în portofoliu, etc). Subiectele abordate în cadrul acestor întâlniri au fost legate de performanțele companiei din ultimele luni, obiectivele sale, dar, mai ales, percepția clienților față de piata de asigurări și de serviciile și produsele Groupama Asigurări.  În urma discuțiilor, a reieșit că membrii Board-ului Clienților apreciază, printre altele, direcția inovatoare a companiei și au venit cu propuneri concrete pentru a valorifica elementele respective, dar și de a îmbunătăți portofoliul de produse de asigurare și demersurile de fidelizare a clienților.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related