Campari Red Diaries - Entering Red: Ana de Armas este starul scurtmetrajului regizat de Matteo Garrone

Campari Red Diaries - Entering Red: Ana de Armas este starul scurtmetrajului regizat de Matteo Garrone

Campari, emblematicul aperitiv italian, anunță pentru 2019 un nou capitol din seria Campari Red Diaries: Entering Red. Învăluit în mister și romantism, scurtmetrajul o are în rolul principal pe celebra actriță Ana de Armas, regia fiind semnată de italianul Matteo Garrone, unul dintre cei mai apreciați regizori contemporani.

„Entering Red” îi va purta pe spectatori într-o călătorie neașteptată și enigmatică în lumea Campari. Dezvoltând viziunea brandului conform căreia „fiecare cocktail spune o poveste”, filmul aduce în prim plan intrigi misterioase și pune în lumina reflectoarelor Negroni, cocktailul semnat de Campari, care în 2019 va sărbători 100 de ani de existență.

Alături de actrița Ana de Armas, starul blockbuster-ului Blade Runner 2049, în film  joacă și actorul italian Lorenzo Richelmy, dar și echipa Campari "Red Hands", șase dintre cei mai buni barmani din lume, precum și o serie de celebrități din social media, aflate pentru prima dată în fața camerei. Filmul este regizat de italianul Matteo Garrone, cea mai recentă peliculă a sa -"Dogman" - fiind recompensată la Cannes cu două distincții și aleasă să reprezinte Italia la premiile Oscar din 2019.

Scurtmetrajul redă esența Campari, publicul fiind purtat în lumea neașteptată și încântătoare a brandului, exact în locul în care a luat naștere aperitivul roșu. Actrița De Armas descrie perfect evoluția personajului Ana, urmărind cu tenacitate indiciile pe care Milano, acest oraș fermecător, le-a lăsat în urmă pentru a fi descoperite.

În ultimii ani, Campari și-a consolidat asocierea cu lumea filmului prin numeroase colaborări, inclusiv din poziția de sponsor principal al Festivalului Internațional de Film de la Veneția, iar acest nou scurtmetraj își propune să aducă un suflu nou și interesant tradiției Campari de a susține cinematografia, cu accent pe storytelling.

Actrița Ana de Armas spune despre producție:

"Este o onoare pentru mine să fac parte din scurtmetrajul Entering Red și, totodată, din campania Campari Red Diaries. Sunt foarte încântată, de asemenea, că am avut ocazia să lucrez cu mult-apreciatul regizor Matteo Garone. Am fost cucerită de ideea de a juca un personaj care arată o asemenea pasiune și curiozitate în călătoria sa de auto-descoperire în fascinantul Milano”.

 

Referitor la realizarea scurtmetrajului, Matteo Garrone spune:

“A fost o onoare și o provocare să fiu regizorul acestei pelicule deosebite într-un an cu o așa mare însemnătate pentru brand. Un Negroni nu există fără Campari și, astfel, pentru a putea spune fascinanta poveste a băuturii dulce-amăruie trebuie să pornim de la esența brandului”. 

 

Bob Kunze-Concewitz, director executiv al Campari Group:

"Cocktailurile noastre sunt mai mult decât o băutură, fiecare spune o poveste, iar anul acesta sărbătorim Negroni. La 100 de ani de existență, Campari Red Diaries va da viață cocktailului și va duce spectatorii într-o călătorie fascinantă".

 

Entering Red va avea premiera pe 5 februarie 2019, la Milano, orașul în care s-au filmat scenele și va fi urmată de o lansare digitală simultană la nivel mondial. 

Filmul va fi disponibil pentru vizionare pe canalul oficial YouTube al Campari.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related