Campari lansează scurtmetrajul „ENTERING RED”, regizat de Matteo Garrone, cu Ana de Armas în rol principal

Campari lansează scurtmetrajul „ENTERING RED”, regizat de Matteo Garrone, cu Ana de Armas în rol principal

Campari, emblematicul aperitiv italian, a dezvăluit la Milano cea mai nouă producție a seriei Red Diaries – enigmaticul și incitantul scurtmetraj Entering Red. Dezvoltând viziunea brandului conform căreia „fiecare cocktail spune o poveste”, producția din acest an este dedicată aniversării cocktailului Negroni, care anul acesta împlinește 100 de ani de existență.

Scurtmetrajul îi are în rolurile principale pe celebra actriță Ana de Armas și actorul italian Lorenzo Richelmy, regia fiind semnată de Matteo Garrone, unul dintre cei mai apreciați regizori contemporani. Filmat în Milano, locul unde a luat naștere Campari, scurtmetrajul pune în lumină cele mai fascinante locuri ale orașului, printre care Galleria Vittorio Emanuele II, care găzduiește faimosul bar Camparino, dar și Domul din Milano.

Entering Red surprinde perfect esența Campari, publicul fiind purtat în lumea încântătoare și fascinantă a brandului, prin ochii Anei. De-a lungul scurtmetrajului, tânăra își va urma pas cu pas sufletul, mintea și inima, cu scopul de a descoperi ce se află în spatele indiciului N100.

 

Sub semnătura N100, Campari va continua să sărbătorească centenarul Negroni printr-o serie de evenimente speciale în întreaga lume, unde ginul, vermutul roșu și Campari vor crea amestecul perfect echilibrat al cocktailului. Momentul cheie va fi însă în Florența, în timpul săptămânii Negroni, locul unde exact acum 100 de ani lua naștere unul dintre cele mai bune cocktailuri ale lumii. În plus, pentru a celebra cei 100 de ani de Negroni, celebrii barmani Red Hands au creat o variantă unică, pornind de la rețeta clasică, fiecare dezvăluind propria poveste.

Bob Kunze-Concewitz, directorul executiv al Campari Group, spune:

"Marcăm un an cu adevărat spectaculos în istoria Campari și suntem încântați să dezvăluim noul scurtmetraj al seriei Campari Red Diaries, care celebrează centenarul Negroni. Filmul îi va conduce pe spectatori într-o călătorie în lumea Campari, prin ochii Anei de Armas, încheind cu o sărbătoare grandioasă: N100, o sută de ani de Negroni. Așa cum viziunea brandului nostru este aceea că „fiecare cocktail spune o poveste”, suntem încântați să spunem povestea Negroni și să sărbătorim alături de cei mai buni barmani din întreaga lume, care ne împărtășesc pasiunea. Sperăm ca filmul să vă inspire și să vă alăturați lumii Campari aflate în sărbătoare." 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related