Un nou oraș pentru KFC: brandul investește aproximativ 900.000 de euro în primul restaurant din Alba Iulia

Un nou oraș pentru KFC: brandul investește aproximativ 900.000 de euro în primul restaurant din Alba Iulia

Lanţul de restaurante KFC România continuă planurile de expansiune stabilite pentru anul în curs şi anunţă inaugurarea primei unități din orașul Alba Iulia. Sphera Franchise Group, cel mai mare grup din industria de food service din România, operează în exclusivitate brandul KFC pe piața locală, iar unul dintre obiectivele pe termen mediu ale companiei este să aducă produsele KFC aproape de consumatorii din cât mai multe orașe de pe teritoriul țării.

Restaurantul KFC din Alba Iulia, situat la parterul centrului comercial Alba Mall, este cea de-a 74-a locație a brandului la nivel naţional, fiind rezultatul unei investiții de aproximativ 900.000 euro. Acesta este construit pe o suprafaţă de 400 mp, cu o capacitate de până la 98 de locuri, consumatorii având posibilitatea de a lua masa și pe terasa spaţioasă, funcțională pe perioada verii. Restaurantul este dotat și cu două chioşcuri digitale cu patru ecrane, ca alternativă rapidă pentru cei care doresc să eficientizeze timpul de aşteptare al comenzii, prin plasarea și achitarea comenzii, cash sau card, prin această opțiune.

 

„Ne pregătim de un final de an cu multe deschideri la nivel de grup, iar KFC este rețeaua cu cele mai multe restaurante noi în decursul acestei luni. Ajungem, acum, iată, în Alba Iulia, ceea ce confirmă, încă o dată, strategia noastră de a acoperi nu numai orașele mari, ci și pe cele cu mai puțin de 100.000 de locuitori. Știm că sunt fani KFC peste tot în țară și ne dorim să fim acolo oricând își doresc o porție de Crispy Strips sau Hot Wings sau să guste cele mai noi produse KFC, declară Monica Eftimie (Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group).

 

Echipa restaurantului este formată din 50 de persoane, din care fac parte Lucrători Bucătărie, Casieri, Bucătari și Asistent Manager. Condițiile de angajare pe aceste posturi nu presupun o experiență anterioară de lucru, ci doar o atitudine pozitivă, motivație și dorința de dezvoltare în domeniu. Programul de lucru este flexibil, tocmai pentru ca job-ul să răspundă la nevoile angajaților, care pot alege un program de 8h/zi, 6h/zi, 4h/zi sau program de weekend. La începutul colaborării, aceștia sunt instruiţi și pregătiți la locul de muncă de către un trainer dedicat. Pe durata colaborării, adițional salariului de încadrare și tichetelor de masă, angajații beneficiază de creșteri salariale corelate cu vechimea, bonusuri de fidelitate, prime ocazionale de Crăciun/Paște. De asemenea, compania oferă numeroase oportunități de specializare și dezvoltare profesională celor care își doresc să își construiască o carieră în domeniu.

Noul restaurantul KFC este situat pe Str. Tudor Vladimirescu, nr 50A, la parter, fiind deschis între orele 8:00 - 23:00.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related