[SoMe 2019] Raluca Duță (L'Oréal România): Am început, ca orice brand, cu teama de a edita și tăia conținutul acela perfect de 30 secunde, urmărind ce funcționează mai bine și unde

[SoMe 2019] Raluca Duță (L'Oréal România): Am început, ca orice brand, cu teama de a edita și tăia conținutul acela perfect de 30 secunde, urmărind ce funcționează mai bine și unde

Despre desfășurarea activității social media în cadrul L'Oreal România ne vorbește în continuare Raluca Duță (Digital Manager, L'Oréal România), precizând cele 4 obiective în jurul cărora este structurat conținutul pentru brandurile deținute de companie: awareness, consideration, buy now și reviews. Conceperea conținutului se pliază apoi pe specificitățile fiecărui brand și pe etapele în care consumatorul interacționează cu produsul. Ce au în comun toate brandurile din portofoliul companiei, spune Raluca, este deschiderea către consumator, în unele cazuri cu recomandări avizate. De pildă, community managerul paginilor Vichy si La Roche-Posay este "specializat pe probleme ale pielii", în timp ce consultanții din buticurile Kiehl's sunt implicați și ei în comunicare pentru a răspunde solicitărilor consumatorilor, ne-a spus ea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Syscom Digital

Înființată în 2009, Syscom Digital este o agenție de marketing interactiv, care derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând componente de mobile, online și... vezi detalii »

Dosare editoriale

Pozitii

Sectiune



Related