[SoMe 2019] Maria Bucur (Unilever): Pentru noi, 2018 a fost un an experimental, in care ne-am jucat cu tot ce a fost nou in social media

[SoMe 2019] Maria Bucur (Unilever): Pentru noi, 2018 a fost un an experimental, in care ne-am jucat cu tot ce a fost nou in social media

Facebook, YouTube si Instagram raman principalele canale de comunicare si interactiune cu utilizatorii si in cadrul brandurilor din portofoliul local Unilever; in schimb, aflam de la Maria Bucur (Media Manager, Unilever South Central Europe) ca experimentul a fost o practica uzuala in abordarea social media Unilever in anul 2018.

Dincolo de testarea si valorificarea noilor formate de ads cum sunt canvas-urile sau collection ad-urile pe Facebook, pentru brandul Cornetto, de pilda, Unilever a dezvoltat un proiect in cadrul platformei Gameloft: un joculet livrat userilor intre nivelele jocului principal in care acestia se aflau, cu beneficii: punctele obtinute in jocul Cornetto ii ajutau pe utilizatori sa avanseze in jocul original. Maria adauga ca proiectele digitale ale companiei s-au desfasurat si pe Waze sau Spotify, in cazul din urma fiind vorba despre proiecte planificate inainte ca serviciul sa devina disponibil local. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Dosare editoriale

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Related