[SoMe 2019] Ronela Gherasim (HORNBACH): Ne interesează calitatea feedbackului; vrem să vorbim direct cu cei care fac proiecte de construcții, amenajări și grădinărit

[SoMe 2019] Ronela Gherasim (HORNBACH): Ne interesează calitatea feedbackului; vrem să vorbim direct cu cei care fac proiecte de construcții, amenajări și grădinărit

Activitatea social media în cadrul HORNBACH este concentrată pe Facebook și YouTube, ne spune Ronela Gherasim (Marketing Manager, Hornbach România), iar principalul scop este menținerea unui dialog deschis cu publicul interesat sau angajat în proiecte de construcții și grădinărit.  

De multe ori, comunicarea SM este redusă la a posta despre articolele pe care le ai la vânzare sau tutoriale despre diverse procedee. Iar, din când în cand, despre campaniile publicitare. Considerăm important să avem un dialog viu cu publicul nostru, să vorbim despre unelte, materiale, eforturi, rezultate finale și nu numai: să vorbim și despre cei ce fac aceste proiecte. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related