[SoMe 2019] Oana Dumitru (Cărturești): Lucrăm la comunitatea din jurul aplicației noastre și sperăm curând să nu mai depindem de o platformă externă în comunicarea cu clienții

[SoMe 2019] Oana Dumitru (Cărturești): Lucrăm la comunitatea din jurul aplicației noastre și sperăm curând să nu mai depindem de o platformă externă în comunicarea cu clienții

Comunicarea Cărturești se concentrează în principal pe Facebook și Instagram, iar din experimentele cu formate noi de conținut (video, live-uri, Stories etc), echipa Cărturești a observat că, în continuare, "luând în calcul timpul și bugetul, pentru noi cel mai bine funcționează binomul clasic text + fotografie", ne-a spus Oana Dumitru (PR & Events Coordinator, Cărturești). În schimb, într-un viitor nu prea îndepărtat, compania speră să nu mai depindă de platforme externe pentru interacțiunea cu clienții -  prin aplicația Buletin de Cărturești, aflată încă în lucru.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related