[SoMe 2019] Vlad Vlădescu (PepsiCo): Anul acesta ne așteptăm ca brandurile să mizeze tot mai mult pe conținut autentic și pe micro-momente

[SoMe 2019] Vlad Vlădescu (PepsiCo): Anul acesta ne așteptăm ca brandurile să mizeze tot mai mult pe conținut autentic și pe micro-momente

După ce am trecut prin perspectivele în social media din cadrul PepsiCo Beverages, ne îndreptăm înspre categoria Snacks. Vlad Vlădescu (Digital Manager Snacks, PepsiCo) vorbește mai jos despre abordarea online a brandurilor Lay's, Krax, Doritos și Star, branduri pe care colaborează, începând din 2019, alături de Friends\TBWA (social media). Audiența acestor branduri este reprezentată de tineri, cei care se îndepărtează tot mai mult de comunicarea clasică de brand. Astfel, conținutul de brand este gândit mobile-first, cu focus pe video, dar experimentând și testând noi formate interactive. În 2019, așteptările în zona de social țin, dincolo de autenticitate, și de intimitate: userii gravitează tot mai mult către canale care permit conversații în cercuri mai restrânse. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Dosare editoriale

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related