[SoMe 2019] Raluca Dumitra și Radu Ghițulescu (eJobs Group): Trial & error a devenit în ultimul an și un mod de a testa idei înainte ca ele să se transforme în campanii

[SoMe 2019] Raluca Dumitra și Radu Ghițulescu (eJobs Group): Trial & error a devenit în ultimul an și un mod de a testa idei înainte ca ele să se transforme în campanii

Social media în universul eJobs Group înseamnă o comunicare diferențiata pe 2 paliere: candidați și angajatori. Dacă prima categorie înglobează, practic, toată populația activă a României (un public de masă, foarte eterogen), cea de-a doua are un cadru de referință specific, adresându-se profesioniștilor din HR și top management, prin platforma We Are HR (online și print).

Iar Raluca Dumitra (Chief Content Editor) și Radu Ghițulescu (Digital Marketing Manager) spun că cele mai mari provocări ale anului 2018 în social media au fost să găsească lucrurile care funcționează cel mai bine pentru fiecare tip de public - asta pe lângă gestionarea failurilor tehnice ale Facebook. Care, apropo, își păstrează relevanța în ce privește publicul român, spune Raluca, chiar dacă pe plan internațional "i se cântă de zor prohodul".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Related