[SoMe 2019] George Stoica (Vola.ro): Clientul de travel poate fi uneori suspicios sau foarte pretențios, așa că armele tale cele mai puternice sunt înțelegerea și bunătatea

[SoMe 2019] George Stoica (Vola.ro): Clientul de travel poate fi uneori suspicios sau foarte pretențios, așa că armele tale cele mai puternice sunt înțelegerea și bunătatea

Vola.ro a pornit mai multe experimente în social media anul trecut, din care au reieșit și câteva direcții pe 2019: de pildă, se plănuiește un shift accentuat către conținutul video, fiind explorate în același timp noi modalități de comunicare rapidă cu călătorii, prin WhatsApp sau chatbots. Promptitudinea, disponibilitatea "fix acolo unde e nevoie, atunci când e nevoie" și recomandările specializate sunt principalele metode prin care poți construi încrederea clientului în brandul tău pe calea social media, ne-a spus George Stoica (Social Media Specialist, Vola.ro). 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Screen Native

Nu mai exista medii, exista doar ecrane si povestea continua care le leaga.Ecranele ne deschid lumea si ne conditioneaza accesul.Cine intelege si poate sa vada viata oamenilor in legatura si in trecerea fireasca de... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related