[SoMe 2019] Ioana Albu (Molson Coors): Discrepanța dintre imaginea proiectată de branduri și pilonii lor de conținut este una dintre cauzele monologului în social media

[SoMe 2019] Ioana Albu (Molson Coors): Discrepanța dintre imaginea proiectată de branduri și pilonii lor de conținut este una dintre cauzele monologului în social media

Diferențierea conținutului din social media pentru brandurile din portofoliul Molson Coors nu vine din formate și tipuri de conținut, ci efectiv din atributele și orientarea brandului. "Oamenii își doresc să bea o bere de calitate, care să îi reprezinte și cu care se simt confortabil să interacționeze online", ne-a spus Ioana Albu (Digital and Communication Manager, Molson Coors). Așa că accentul cade pe accesibilitate și onestitate, iar dialogul cu userii este principiul de bază în cazul unui brand de bere, social prin natura lui.

Mai jos aflăm despre particularitățile de abordare a brandurilor Bergenbier, Staropramen, Beck's, Stella Artois și Corona în social media. De ceva timp, trei dintre acestea oferă conținut și pe platforme proprii: EuSunt12.ro (Bergenbier), Beck'sON (Becks) și Oameni și Gusturi (Staropramen). Pentru tot ce ține de social media, compania lucrează alături de V8 Interactive și WOPA. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


WoPA

Nu, nu suntem buricele pamantului, nici pistilurile din florile de colt, nici bulele din sticla de Armand de Brignac Brut Gold, nici fisticurile prajite din cojile de fistic din pungile scumpe, nici nu suntem veri... vezi detalii »

V8 Interactive

Curajul creativ ne defineste. Ne asumam cu indrazneala responsabilitatea de a face lucruri care nu s-au mai facut vreodata, dezvoltand solutii digitale... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Related