[Marketer Profile] Sorina Diaconu, 13 ani de industrie intre agentie si client, cu deviza actuala: "sa nu uit sa NU vorbesc din carti, sa nu uit sa fiu OM inainte de orice"

[Marketer Profile] Sorina Diaconu, 13 ani de industrie intre agentie si client, cu deviza actuala: "sa nu uit sa NU vorbesc din carti, sa nu uit sa fiu OM inainte de orice"

Sorina Diaconu a intrat in comunicare in urma cu vreo 13 ani, cand toate erau mai putine digitale si, deci, vremurile un pic mai simple. Spune ca o bucura mult faptul ca a pornit de la zero si a trecut cam prin toate, inclusiv lipirea unui numar de 2.000 de etichete promo pe sticle de gel de dus Dove - intr-o singura noapte.

Initial, n-ar fi crezut ca va ajunge vreodata la client, dar tocmai asa s-a intamplat.  Dupa aproape 7 ani de Ogilvy, Sorina si-a petrecut urmatorii 3 ani in cadrul MTAG Switzerland, ocupand apoi rolul de Brand Manager pentru portofoliul local al Bel Group (incluzand  brandurileLa Vache Qui Rit sau Mini BabyBel) si, de la inceputul anului trecut, a preluat conducerea departamentului de marketing al Medlife Group. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Dosare editoriale

Pozitii

Sectiune



Related