Gargantua “coace” un meniu inedit pentru festivalul „Goût de France / Good France” 2019

Gargantua “coace” un meniu inedit pentru festivalul „Goût de France / Good France” 2019
Mihaela Ionescu și Chef Lucian Horotan

Pentru al treilea an consecutiv, restaurantul Gargantua D’Oro se alătură celui mai mare festival gastronomic franțuzesc, „Goût de France / Good France” și le propune clienților un adevărat regal gastronomic meniuri „à la française” .

Anul acesta, temele festivalului aflat la a 5-a ediție sunt Provența și sustenabilitatea, pe care Gargantua le va promova prin intermediul meniurilor special create cu această ocazie.

Vedeta acestei ediții, care va avea loc pe 21 martie, este, fără îndoială, bucătăria din Provenţa, sudul mediteranean al Franţei, o zonă bogată în preparate pe baza de brânzeturi și pește. Gargantua D’Oro le propune participanților la festival câteva mâncăruri unice de inspirație provensală create de celebrul chef Lucian Horotan, maestru internațional în gastronomie, care a dedicat peste 40 de ani artei culinare.

 

“Suntem extrem de enchantees să fim parte a celui mai mare festival gastronomic internațional și să sărbătorim cea mai fină bucătărie a lumii, cea provensală. Ne bucurăm, de asemenea, că ediția de anul acesta a festivalului trage un semnal de alarmă asupra risipei alimentare. E șocant că anual risipim cam o treime din mâncarea produsă în lume, adică în jur de 1,3 miliarde de tone, iar foametea este încă o mare problemă globală. Evenimente ca acestea sunt nu numai o bună ocazia de a descoperi povești fascinante despre mâncare, ci și un prilej nemaipomenit de a învăța cum să gătim și să mâncăm mai sustenabil”, a declarat Mihaela Ionescu (owner Gargantua Grup).

 

În plus, Gargantua D’Oro, unul dintre cele mai șic restaurante din centrul Bucureștiului, se poate lăuda și cu o politică de sustenabilitate, de evitare a risipei alimentare, dar și cu programe de reducere a risipei de apă și electricitate și de reciclare.

A  5-a ediţie a Festivalului gastronomic internaţional „Goût de France / Good France”, reunește peste  150 de ţări, reprezentate de numeroase restaurante care vor propune publicului meniuri „à la française” sau inspirate din bucătăria franceză.

Ambasadele şi consulatele franceze de pe cele 5 continente sunt primele care vor oferi cine cu specific francez dar şi mii de restaurante din respectivele ţări iau parte la eveniment.

O noutate a ediției de anul acesta este lansarea unei „Cărţi albe a gastronomiei responsabile” la care au contribuit peste 30 de chefi francezi şi străini. Volumul cuprinde recomandări despre cum să evităm risipa şi poluarea, cum să reciclăm ambalajele, cum să restrângem consumul de energie şi apă în bucătării, etc.

Unul dintre invitații de marca al evenimentului este Alexandra Cousteau, fondatoarea fundaţiei „No more plastic”. Franco-americană, nepoată a marelui explorator Jacques-Yves Cousteau, ea militează de asemenea intens pentru o limitare a capturării marilor peşti – ton, peşte-spadă sau somon.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related