Sosul cu usturoi KFC, din nou în retail: Produsul este disponibil permanent, în rețeaua de magazine Carrefour din România

Sosul cu usturoi KFC, din nou în retail: Produsul este disponibil permanent, în rețeaua de magazine Carrefour din România

Anul trecut, KFC România și-a extins business-ul prin comercializarea celebrului sos cu usturoi în retail. Succesul înregistrat pe noul segment de consumatori a atras noi colaborări cu retailerii din România. Astfel, sosul Glenn a devenit disponibil permanent, în toate magazinele Carrefour din țară, printr-un parteneriat pe termen lung între cele două companii.

Grupul Carrefour reprezintă unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de retail. Cu 346 de unităţi, împărţite strategic, brandul reușește să fie aproape de consumatorii din toate regiunile țării. În același timp, cu peste 8 milioane de unităţi vândute anual în toate restaurantele KFC din România, sosul cu usturoi este unul dintre cele mai populare produse.

 

„Anul trecut, am decis să ducem sosul cu usturoi, unul dintre cele mai iubite produse KFC din România, în retail. Am abordat, astfel, un nou segment de public, oferindu-le noi sugestii și oportunități de consum, în plus faţă de produsele din restaurante. Răspunsul publicului a fost uimitor, stocurile s-au epuizat în numai câteva zile, iar consumatorii din întreaga țară au cerut ca sosul să se întoarcă în magazine.

Cu o asemenea performanță în etapa pilot, decizia să mergem înainte în direcția dezvoltării de parteneriate cu retailerii din România a fost una firească. Astfel, suntem bucuroși să anunțăm că produsul este disponibil permanent în toate punctele de vânzare Carrefour, ceea ce înseamnă că tot mai mulți fani ai produsului se pot bucura oricând de el, acasă, la serviciu, outdoor sau oriunde ar fi”, a spus Mark Hilton (Chief Executive Officer, Sphera Franchise Group).

 

Sosul cu usturoi este un produs dezvoltat exclusiv pentru fanii KFC din România și lansat în urmă cu peste 20 de ani, încă de la deschiderea primului restaurant KFC din țară. Conform studiilor de piață, sosul cu usturoi este cel mai apreciat ingredient în reţetele KFC.

În retail, produsul este disponibil în recipiente de 325 gr, fiind uşor de recunoscut datorită etichetei personalizate cu imaginea faimosului Colonel Sanders şi menţiunea „produs original KFC".

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related