România participă și anul acesta în Programul Internațional de responsabilitate socială pentru copii Fotbal pentru Prietenie

România participă și anul acesta în Programul Internațional de responsabilitate socială pentru copii Fotbal pentru Prietenie

Cea de-a 7-a ediție a programului internațional de responsabilitate socială pentru copii Fotbal pentru Prietenie, organizat de Gazprom, partener oficial al UEFA Champions League, a început luna aceasta în peste 50 de țări din întreaga lume. Organizat cu scopul de a promova sportul și un stil de viață sănătos în rândul copiilor, de a încuraja schimbul de idei și cunoașterea diferitelor naționalități și culturi ale lumii, evenimentele principale din cadrul programului vor avea loc anul acesta în Madrid, Spania.

Timp de cinci zile, copii din peste 50 de țări vor participa la Campionatul Fotbal pentru Prietenie din Madrid. Pentru al treilea an consecutiv, copii români pasionați de fotbal vor participa în cadrul programului, în cadrul căruia vor învăța importanța respectării unor valori umane esențiale, precum prietenia, onoarea sau respectul pentru cei din jur.

Evenimentele din cadrul programului Fotbal pentru Prietenie

În fiecare an, băieți și fete, inclusiv copii cu dizabilități, participă în programul Fotbal pentru Prietenie, în cadrul căruia promovează Nouă Valori umane importante: prietenie, egalitate, corectitudine, sănătate, pace, devotament, victorie, tradiție și onoare.

Anul acesta, programul este împărțit în două momente-cheie, organizate în peste 50 de țări:

  • Stabilirea echipelor internaționale din cadrul ediției de anul acesta a Programului Fotbal pentru Prietenie – copiii din toate țările participante vor fi împărțiți în echipe ale prieteniei, care vor participa la Campionatul Fotbal pentru Prietenie din Madrid.
  • Ziua Internațională a Fotbalului și Prieteniei - marcată în fiecare an, pe 25 aprilie, în toate țările participante, este ziua în care copiii împart cunoscuților și prietenilor brățări ale prieteniei, simbolul oficial al programului.

Specific programului, din fiecare țară vor participa tineri fotbaliști și tineri pasionați de scris și jurnalism, care vor documenta întreaga experiență în cadrul programului.

Tinerii „jurnaliști” din toate țările participante vor documenta evenimentele din cadrul noului sezon Fotbal pentru Prietenie în cadrul Centrului Internațional de Presă pentru Copii. În cadrul Centrului, vor intra în contact cu jurnaliști din toate țările participante, care îi vor ghida pe copii în pregătirea tuturor materialelor.

Alături de tinerii jurnaliști, în cadrul programului participă tineri fotbaliști, antrenori și arbitrii din toate cele peste 50 de țări participante. Cu toții vor participa în Tabăra Internațională a Prieteniei din Madrid, în cadrul căreia vor urma cursuri și workshopuri ținute de sportivi de renume, vor avea antrenamente alături de tinerii antrenori desemnați pentru fiecare Echipă a Prieteniei și vor participa la diverse activități de învățare și relaționare în cadrul Școlii Celor Nouă Valori ale Programului Fotbal pentru Prietenie.

Ultimele evenimente vor avea loc în Madrid, unde copiii vor participa și la Forumul Fotbal pentru Prietenie și la Campionatul Fotbal pentru Prietenie 2019, unde echipele din toate țările participante vor concura între ele în piața Plaza Mayor. Cea de a 7-a ediție a programului Fotbal pentru Prietenie se va încheia cu o experiență inedită pentru copii: participarea la meciul final din UEFA Champions League, pe stadionul Wanda Metropolitano din Madrid.

Programul internațional de responsabilitate socială pentru copii Fotbal pentru Prietenie a fost lansat de Gazprom în anul 2013. De atunci, an de an, programul promovează în rândul copiilor participanți din toată lumea nouă valori umane importante: prietenia, egalitatea, corectitudinea, sănătatea, pacea, devotamentul, victoria, tradiția și onoarea. Programul Fotbal pentru Prietenie este susținut de UEFA, FIFA, Comitetul Olimpic Internațional, federații sportive din zeci de țări din toată lumea, asociații pentru copii, sportivi de renume și cluburi sportive din întreaga lume. În primele 6 ediții, Programul a adus împreună peste 5.500 de participanți.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related