[Omul si brandul] Mihai Sandu, 10 ani de Honda in derulare: "La inceput m-au socat apropierea dintre clientii Honda si puterea comunitatii"

[Omul si brandul] Mihai Sandu, 10 ani de Honda in derulare: "La inceput m-au socat apropierea dintre clientii Honda si puterea comunitatii"

Continuam povestile de cursa lunga intre oameni si branduri cu Mihai Sandu (Marketing & PR Manager, Honda Trading Romania), prezent inca de la punerea bazelor Honda in Romania. Cumulat, Mihai si-a petrecut 10 ani in companie si povesteste cum, aici, se promoveaza schimbarea rolurilor angajatilor, pentru a fi expusi tuturor laturilor businessului. Mihai a trecut de la implementarea sistemului de piese de schimb in reteaua de dealeri, la coordonarea departamentului logistica, marketing si business planning. 

De la inceput, Mihai spune ca a fost "socat" de comunitatea soferilor care conduceau masini Honda, una dintre practicile uzuale era ca soferii Honda sa se salute in trafic; iar pe forumuri gasim discutii pe tema asta inca din 2007.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Dosare editoriale

Pozitii

Sectiune



Related