[Omul și brandul] Luminița Gîdea (Unilever): De la bun început, mi-am dorit să mă asigur că viziunea Dove asupra frumuseții ajunge la fiecare femeie din România

[Omul și brandul] Luminița Gîdea (Unilever): De la bun început, mi-am dorit să mă asigur că viziunea Dove asupra frumuseții ajunge la fiecare femeie din România

Luminita Gidea (Category Manager, Unilever) nu a pornit lucrul pe brandul Dove din departamentul de marketing, ne povesteste ca a intrat in Unilever in urma cu 12 ani, ocupand o pozitie mai tehnica, in zona de R&D. Pe atunci, Luminita se asigura ca tot ceea ce se comunica pe brandurile companiei este "sustinut de date clare si concrete". Dupa 4 ani petrecuti aici, a facut trecerea spre departamentul de marketing, urcand din rolul de Marketing Exec pana la cel de Category Manager, coordonand astazi categoriile de curatare si ingrijire a pielii si categoria de ingrijire a parului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


MindShare Media

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Related