[Omul si brandul] Ioana Marica (Heidi Chocolate): Din copilarie ii admiram imaginea premium, creativitatea si manufactura cu origini elvetiene

[Omul si brandul] Ioana Marica (Heidi Chocolate): Din copilarie ii admiram imaginea premium, creativitatea si manufactura cu origini elvetiene

Vorbim despre branduri si despre coordonatorii lor dintotdeauna, iar discutia se tot permuta si ea, in functie de trenduri si actualitati. In schimb, factorul uman din marketing ramane constant si merita explorat in continuare, motiv pentru care pornim un demers care trateaza exact asta: raporturile unui brand manager cu brandul sau, de la istoric si pana la perspectivele de viitor.

Incepem cu Ioana Marica (Brand Manager, Heidi Chocolate) care si-a pornit devreme incursiunea in portofoliul tabletelor Heidi. Niste ani mai tarziu, Ioana a ajuns sa gestioneze acest portofoliu, avand nu doar atributii de marketing, ci si de R&D. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related