Madalina Sava (Ascendis): Mi-as dori sa pot convinge clientii sa transforme raportul preocuparilor ce preced o conferinta din 80-15-5 in 30-20-50

Madalina Sava (Ascendis): Mi-as dori sa pot convinge clientii sa transforme raportul preocuparilor ce preced o conferinta din 80-15-5 in 30-20-50

Madalina Sava este Meeting Designer Ascendis.
Rolul ei este sa ajute organizatiile sa scoata maximum de rezultate din evenimentele pe care le organizeaza, fie ca vorbim de conferinte, sedinte sau evenimente de team development.

"Meseria de meeting designer este noua in Romania.
Am descoperit acest concept cu trei ani in urma, cand am citit cartea „Into the heart of meetings”, scrisa de Eric de Groot. Mi-a trezit interesul si am incercat sa aflu mai multe despre autor. Eric este un olandez energic si direct cum numai ei pot fi. (Stiati ca olandezii au un cuvant care descrie feedbackul direct, fara menajamente - „bespreekbaarheid”- greu de tradus in alte limbi? ). A studiat antropologia, apoi a predat dramaturgia la universitate. De peste 25 de ani este consultant international specializat in meeting design. A adunat atatea povesti despre conferinte, incat ar putea scoate o carte noua." 
Madalina Sava

 

Colaboreaza cu Eric de doi ani. L-a invitat la conferinte, s-a consultat cu el la diverse proiecte.
Anul acesta au organizat prima sesiune a cursului „Better Conferences”. Au participat 23 de persoane din 15 companii, care au decis sa revigoreze felul in care organizeaza conferinte. Au creat o comunitate care sa ii ajute in implementarea bunelor practici.
Odata cu urmatorul curs din iunie-septembrie, comunitatea isi va dubla numarul membrilor.

 

"Cursul m-a ajutat sa descopar pacatul originar al conferintelor nereusite: ne adresam participantilor din ziua de astazi, cu aceleasi metode pe care le foloseam in urma cu 25 de ani, ii aducem in locuri in care se simt bine si ii expunem la o cantitate masiva de informatie. In multe dintre brief-urile pe care le primim de la clienti, peste 80% din continut este alocat partii de livrabile tangibile, 15 % partii organizatorice si doar 5 % scopului si rezultatului final, care, de cele mai multe ori este unul generic. Ori, o conferinta nu este doar despre experienta oamenilor in cadrul evenimentului, ci mai ales despre ce te astepti ca acei oameni sa inteleaga sau sa faca dupa eveniment.

Un gand de final: mi-as dori sa pot convinge clientii sa transforme raportul preocuparilor ce preced o conferinta din 80-15-5 in 30-20-50." Madalina Sava

 

Despre Grupul Ascendis:

Ascendis, liderul pietei de training si consultanta in domeniul dezvoltarii organizationale din Romania, a fost infiintat in urma cu 22 de ani si in prezent are linii de business in training, coaching, consultanta, team building, microlearning, certificari HR si LSS, wellbeing si marketing digital. Ascendis are o echipa de 80 de persoane (consultanti, traineri, colaboratori si angajati din echipa de suport).

Compania genereaza 25% din venituri in zona de evenimente corporate (conferinte si programe de team building), in timp ce 60% din venituri provin din training. In 2018, un numar de 22.625 de angajati din companiile din Romania au participat la conferinte sau la programe de team building organizate de Ascendis, in timp ce la programele de training ale companiei au participat anul trecut aproximativ 46.000 de persoane.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Companii

Sectiune



Branded


Related