Eric de Groot in Workshop-ul Better Conferences – Bucuresti, 25 & 26 Octombrie. Initiativa apartine celor de la Ascendis

Eric de Groot in Workshop-ul Better Conferences – Bucuresti, 25 & 26 Octombrie. Initiativa apartine celor de la Ascendis

Eric de Groot, unul dintre primii “designeri de intalniri” din lume, susține workshop-ul Better Conferences la București, pe 25 și 26 octombrie, la invitația Ascendis.
De Groot a livrat training și workshop-uri pe toate continentele, pentru clienți din domenii precum cel al sănătății, energiei, auditului sau al managementului de evenimente.

Ascendis este cel mai mare furnizor de training și consultanță în domeniul dezvoltării organizaționale din România și Republica Moldova.
Prezentă pe piață din 1997, compania are o echipă de 70 de consultanți și un portofoliu de peste 300 de clienți.

 

Inainte de workshop-ul Ascendis, Eric de Groot a raspuns catorva intrebari.

Care sunt implicatiile “repozitionarii” sau “rebrand-uirii” planningului de evenimente in design de intalniri?

Este crucial să considerăm planningul de evenimente drept o provocare în domeniul design-ului, al proiectării. Întâlnirile sunt evenimente complexe-implică dinamici de group, neurochimie, așa-numitele “politici de birou”, comunicare, gândire strategică și multe altele.

Sa vezi un eveniment doar ca un task de project management nu este de ajuns. Design-ul de evenimente inseamna sa combini ce nu se poate combina, sa treci peste asteptari si peste imaginabil. Iar pentru asta, este nevoie de oameni cu competente specifice, care pot jongla cu formate diferite de interactiune, cu mecanici inedite, etc.

 

Ce este un designer de intalniri si exista acreditari oficiale pentru aceasta noua profesie?

Nu există o acreditare formală pentru această profesie.
Ce este? 
Mai simplu in video :)

 

Cum abordati clientii pentru a ii convinge sa faca trecerea de la “evenimente ca experiente” la “evenimente ca instrumente care sa creeze un impact autentic”?

Pe scurt: îi îndepărtezi de ceea ce noi numim “gândirea logistică” și le ceri să gândească strategic.

 

Cum abordati definirea obiectivelor si masurarea rezultatelor?

Rezultatul unei întâlniri bine “proiectate” nu se măsoară prin cât de mulțumiți sunt participanții săi după. Asta s-ar aplica în domeniile entertainmentului sau cel al turismului. Noi ajutăm clienții să definească exact ce modificare în comportamentul participanților urmăresc să obțină după întâlnire, iar acest lucru poate fi măsurat în mod concret.

 

Cum influenteaza locatia comportamentul participantilor?

Gândiți-va la diferența între cum se comportă o persoană într-un bar și cum o face într-o biserică. Acest lucru vă va spune următorul lucru: spațiile diferite au reguli diferite. Extrapolați această observație și veți înțelege importanța alegerii spațiului corect.

 

Care au fost evenimentele cele mai de success/ inovative pe care le-ati pus in scena anul trecut?
Care a fost diferentiatorul in fiecare dintre aceste evenimente?

Evenimentele de succes sunt cele care sunt pline de acțiune.
Ceea ce face diferența este capacitatea organizatorilor de a introduce în programul unui eveniment lucruri de care le pasă participanților. Sunt în special mândru de evenimente organizate de cei care au participat la cursurile mele.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related