[Marketer Profile] Andrei Dumitrașcu, un parcurs de peste 9 ani în marketing: "Publicitatea are un rol important în antrenarea libertății de a alege"

[Marketer Profile] Andrei Dumitrașcu, un parcurs de peste 9 ani în marketing: "Publicitatea are un rol important în antrenarea libertății de a alege"

Andrei Dumitrașcu și-a început parcursul în domeniul marketingului în cadrul Danone România, cu startul în rol de Category Manager pentru zona de trade. După un "stagiu" intercalat de trade marketing în cadrul Mercadia, compania deținătoare a magazinelor mic.ro, Andrei a revenit în echipa Danone România, petrecându-și aici, în total, 6 ani din carieră. Au urmat apoi doi ani și jumătate petrecuți în cadrul PepsiCo, lucrând atât pe Snacks, cât și pe Beverages ca Marketing Activation Manager. Iar de la finalul anului trecut, Andrei este Marketing & Communications Director în cadrul Secom România.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related